درخشش دانش آموز میبدی در مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز

در چهل و یکمین دوره مسابقات کشوری قرآن ، عترت و نماز دانش آموزی که به میزبانی مشهد مقدس برگزار شد در رشته حفظ ویژه ده جزء آقای محمد دهقانی رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

به گزارش میبدما؛ اقای محمد دهقانی در گفتگو با میبدما با بیان اینکه این مسابقات، دانش آموزی و در کل مسابقات بهانه خوبی است برای پیشرفت، گفت : این مسابقات دانش آموزی در ابتدا بین دانش آموزان هم رشته در یک مدرسه برگزار می شود و به ترتیب بعد در شهرستان و در استان و درآخر در کشوربه رقابت خواهند پرداخت.
وی با اشاره به اینکه در این مسابقات نفرات اول رشته قرائت، تحقیق و حفظ کل قرآن کریم به مرحله بین المللی راه پیدا خواهند کرد اظهار داشت: سال گذشته به لطف خدا به همراه دو نفر دیگر از به مرحله کشوری رسیدیم (آقای فرزاد کریم بیکی در رشته اذان و آقای محمد فیاض در رشته حفظ ۲۰ جزء قرآن کریم) که خوشبختانه آقای فیاض توانستند رتبه اول این رشته را در مرحله کشوری کسب کنند.
اقای محمد دهقانی در ادامه گفت: بنده نیز در رشته ۵ جزء قرآن کریم با عنایت خداوند متعال رتبه اول را کسب کردم وامسال از میبد توفیقی حاصل شد که از میبد بنده به مرحله فینال کشوری در رشته حفظ ۱۰ جزء قرآن کریم راه پیداکنم و باتوجه به اینکه سطح مسابقات نسبت به پارسال پیشرفته تر شده بود رتبه سوم را کسب کردم البته امسال از کل استان ۱۲نفر به مرحله کشوری راه پیدا کردیم که با عنایت خداوند ۵ نفر از ما رتبه های کشوری کسب کردیم.
لازم بذکر است که سال گذشته مسابقه در بخش آوایی پسران بوده و امسال نیز اقای محمد دهقانی نیز در بخش آوایی پسران بوده است و بخش پژوهشی که همان رشته های تفسیر و نهج ابلاغه و صحیفه سجادیه و احکام و گفتمان مهدی و انشای نماز است در مسابقات کشوری میبدی های زیادی هم پارسال و هم امسال حضور داشته اند. مسابقات نیز سال گذشته در تبریز برگزار شد و مسابقات امسال در مشهدمقدس برگزار شد.