دو اثر جدید نویسنده شهرمان در آستانه چاپ قرار گرفت

دو اثر جدید حجه الاسلام یوسف بدرالدین با عنوان آن سه شب و بیقرار  در آستانه چاپ قرار گرفت.

رمان آن سه شب دومین رمان عاشورایی ایشان می باشد که با محوریت شخصیت حضرت رقیه(س) نگاشته شده است که در آن مخاطب از زاویه دید آن حضرت واقعه عاشورا و اتفاقات قبل و بعد آن را مرور می کند. این رمان در ۱۷ فصل و ۸۲ صفحه با حمایت موسسه فرهنگی مذهبی چهار علی (ع) میبد به چاپ خواهد رسید. خاطر نشان می شود اولین رمان عاشورایی ایشان با محوریت حضرت علی اصغر (ع) با عنوان تولدی برای عاشورا در سال ۱۳۸۳ به چاپ رسید و در کنگره سراسری شعر و نثر عاشورایی بعنوان اثر برگزیده انتخاب شد.

کتاب بیقرار مجموعه خاطرات روحانی شهید حجه الاسلام والمسلمین محمد علی کریم بیکی می باشد که در آن مخاطب را با ویژگی های ممتاز این روحانی جهادی آشنا می سازد. کار جمع آوری خاطرات از سال ۱۳۹۹ آغاز و با بیش از ۲۵ نفر از دوستان ، همرزمان و بستگان ایشان مصاحبه صورت گرفت و بعد از تدوین و بازنویسی نهایی در بهمن ۱۴۰۱ آماده چاپ شد. این اثر با حمایت اداره حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان یزد در حال چاپ می باشد.

خاطر نشان می شود آخرین اثر تصویری این روحانی هنرمند مستند هلال غم بود که در آن مراسم نخل برداری محله فیروز آباد به تصویر کشیده شده بود .