بخشدار مرکزی میبد:

بابت طول کشیدن پروژه ساماندهی جاده مزرعه کلانتر از صاحبان صنایع و به ویژه کارگران عذرخواهی می‌کنم

بخشدار مرکزی میبد با عذرخواهی از طول کشیدن ساماندهی پروژه جاده مزرعه کلانتر گفت: چشم انداز این پروژه که تاکنون با دست خالی بخشداری و با تامین ۲ میلیارد تومان اعتبار از سوی صاحبان صنایع در حال اجرا می باشد، مهیا کردن مسیر تردد ایمن و در خور شهروندان شهر جهانی میبد است.

به گزارش میبدما؛ عرفان کریم بیکی فیروزآبادی با بیان اینکه ساماندهی جاده مزرعه کلانتر از بهمن سال ۱۴۰۱ در دستور کار بخشداری مرکزی قرار گرفت اظهار کرد: جاده نا ایمن بود و با توجه به خراب شدن قسمتی از آسفالت جاده و تاریکی مسیر، برای تردد اهالی روستا و پرسنل کارخانه‌های مستقر در مسیر که سه شیفت در این جاده تردد می کنند، ایمن نبود.

وی افزود: طراحی مسیر از سالها قبل انجام شده ولی هیچ ارگانی آن را اجرایی نکرده بود. بنابراین بهسازی جاده از سوی بخشداری مرکزی میبد برای رفاه حال مردم روستا و پرسنل کارخانجات آغاز شد.

این مقام مسئول ضمن قدردانی از حمایت صنایع مستقر در جاده تصریح کرد: جاده مذکور در اختیار اداره راهداری است و در حریم شهر قرار دارد و با توجه به حجم سنگین کار و کمبود ماشین آلات عمرانی در جاده، تاکنون هیچ ارگانی در خصوص ماشین آلات کمکی نکرده اند و بخشداری با دست خالی و تنها با کمک صنایع مستقر در جاده این پروژه را پیش برده است.

وی در ادامه از همراهی فرماندار و نماینده مردم تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی تشکر کرد و گفت: با پیگیری هایی که صورت گرفته دستور تامین قیر از وزیر راه و شهرسازی اخذ شده و از سوی اداره کل راهداری استان قول آسفالت جاده بعد از اتمام عملیات زیرسازی داده شده است.

بخشدار مرکزی میبد هچنین اظهار، داشت: انتظار بیشتری از پیمانکار پروژه جهت تسریع در کار داشتیم و بر خلاف آنچه پیش بینی می کردیم اجرای پروژه با سرعت عمل پیش نرفته است و از آنها خواسته ایم تعداد ماشین آلات را اضافه کرده و در ادامه کار تسریع کنند لذا گلایه کارگران به ویژه رانندگان مینی بوس ها در این شرایط اقتصادی کاملا به حق هست و دغدغه آنها را درک می کنیم و بخاطر سختی تردد از همه آنها عذرخواهی می کنم.

کریم بیکی در ادامه اظهار کرد: اجرای پروژه با برآورد ۱۴ میلیارد تومان شروع شد ولی با توجه به یک سری اقدامات غیرقابل پیش بینی به خاطر اصلاح بعدی نقشه از جمله حجم خاکبرداری برای اجرای شیب و همچنین جمع کردن آسفالت و ایجاد پارکینگ‌های طولی که به پروژه اضافه شد، اعتبار لازم برای پروژه را تقریبا ۲ برابر کرده ‌است.

بخشدار میبد گفت: با توجه به اینکه جاده مزرعه کلانتر تابلوی ورودی شهر میبد است تمام تلاش خود را برای اتمام این پروژه مصروف خواهیم کرد تا انشاءالله بعد از پایان عملیات زیرسازی و آسفالت و تامین روشنایی، جاده‌ای ایمن و در خور مردم شریف میبد به ویژه قشر عزیز کارگر را شاهد خواهیم بود.

وی در پایان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به اجرا و اتمام پروژه از سوی پیمانکار، از صاحبان صنایع خواست از حمایت خود برای تکمیل پروژه دریغ نکنند.