دیدار کریم بیکی بخشدار مرکزی شهرستان با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان میبد+عکس

کریم بیکی به همراه آقای کارگر ریاست اداره محیط زیست شهرستان با آقای چمران بهارلوئی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیدار و گفتگو کردند. به گزارش میبدما؛ عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی در دیدار با داستان میبد عنوان کرد: دستگاه قضا در جامعه اهمیت زیادی داشته و ارتباط و هماهنگی میان دستگاه اجرایی و قضایی […]

کریم بیکی به همراه آقای کارگر ریاست اداره محیط زیست شهرستان با آقای چمران بهارلوئی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش میبدما؛ عرفان کریم بیکی بخشدار مرکزی در دیدار با داستان میبد عنوان کرد: دستگاه قضا در جامعه اهمیت زیادی داشته و ارتباط و هماهنگی میان دستگاه اجرایی و قضایی موجب آسودگی خاطر و آسایش مردم می گردد .

در ادامه کریم بیکی با مطرح کردن مسائل و موضوعات مرتبط با حوزه‌ی بخش مرکزی و دغدغه های اهالی روستا بر لزوم تعامل و همراهی بیشتر این دو مجموعه تاکید کرد.

بخشدار مرکزی میبد از مشکل تالارهای عروسی برای مردم روستای بدرآباد گفت و تأکید کرد: متأسفانه وجود پالت های کاشی و سرامیک در ورودی برخی روستاها و نبود دوربین های امنیتی در روستاهای بخش مرکزی مردم روستاهای بخش مرکزی را با مشکلاتی روبرو کرده است که از دادستان محترم درخواست ورود و رفع این مشکلات را داریم.

تنظیم خبر: محمدرضا دهقانی