تجلیل فرماندار میبد از بانوان قهرمان ورزشی

فرماندار میبد با حضور در منزل بانوان قهرمان و افتخار آفرین تیر و کمان رشته ریکرو و بدمینتون با اهداء لوح از این ورزشکاران تجلیل کرد. به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، حسین فلاح فرماندار میبد پیش از ظهر امروز اظهار کرد: بانوان یکی از ظرفیت‌های مهم شهر درعرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی محسوب […]

فرماندار میبد با حضور در منزل بانوان قهرمان و افتخار آفرین تیر و کمان رشته ریکرو و بدمینتون با اهداء لوح از این ورزشکاران تجلیل کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از میبد، حسین فلاح فرماندار میبد پیش از ظهر امروز اظهار کرد: بانوان یکی از ظرفیت‌های مهم شهر درعرصه‌های مختلف علمی، فرهنگی و ورزشی محسوب می‌شوند.

وی با تاکید بر ضرورت حمایت از ورزش بانوان در میبد، گفت: باید با تامین زیرساخت‌های لازم و امکانات مناسب‌، این ظرفیت‌ها را شکوفا کنیم.

عطیه فلاح قهرمان رشته بدمینتون ایران هم در این دیدار گفت: ۶ سال است که دراین رشته فعالیت دارم و به دلیل این که مادرش در این رشته کار می‌کرده به رشته بدمینتون علاقه‌مند شده است.

این ورزشکار زن میبدی اضافه کرد: در حال حاضر با دعوت در اردوی تیم ملی به دنبال رسیدن به قهرمانی در سطح کشور هستم.

فلاح بیان کرد: از مسئولین انتظار داریم که بانوان را در امور ورزشی حمایت کنند چرا که بانوان استعداد لازم را در رسیدن به قهرمانی دارند.

سنا سفرنژاد قهرمان تیراندازی با کمان هم گفت‌: شش سال است که در رشته ریکرو تیروکمان کار می‌کنم و تاکنون مقام‌های استانی و کشوری را در کارنامه خود دارد و برای تیم ملی جوانان انتخاب شد‌م.

سفرنژاد افزود: بزرگترین آرزویم رسیدن به قهرمانی المپیک است و هر طور شده با تلاش و پشتکار و توکل به خدا و حمایت مسئولین به این آروز دست پیدا می‌کنم.

وی ازحمایت و پشتیبانی مسئولین قدردانی کرد و گفت‌: امیدوارم این حمایت‌ها از سوی مسئولین ادامه داشته باشد و فضا را در شهرستان میبد برای فعالیت بانوان در عرصه‌های ورزشی بازتر کنند.