پلمب یک واحد عطاری بعلت دخالت امور دارو و درمان در شهرستان میبد

به گزارش میبدما؛ دکتر کمال یزدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد گفت: در راستای ایجاد امنیت دارویی و غذایی خبر از قاطعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد در برخورد با عرضه شربتهاو داروهای ممنوعه خارج از مبادی رسمی و داروخانه ها دادند. وی ضمن تشکر از کسبه محترم شهرستان در راستای رعایت […]

به گزارش میبدما؛ دکتر کمال یزدی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد گفت: در راستای ایجاد امنیت دارویی و غذایی خبر از قاطعیت شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد در برخورد با عرضه شربتهاو داروهای ممنوعه خارج از مبادی رسمی و داروخانه ها دادند.

وی ضمن تشکر از کسبه محترم شهرستان در راستای رعایت اصول بهداشتی در ایام نوروز ۱۴۰۲و ماه مبارک رمضان تصریح کرد: با توجه به خط قرمزشبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد در رعایت اصول بهداشتی و تامین امنیت غذایی و دارویی از هیچ گونه تخلف و قصوری عبور نخواهیم کرد.

یزدی در ادامه با توجه به محدوده وسیع نظارتی در شهرستان میبد از شهروندان بعنوان چشمان بینای این مجموعه درخواست نمودند: در صورت مشاهده هرگونه مشکل بهداشتی با سامانه ۱۹۰ تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکراست با توجه رصد میدانی فروشگاه های گیاهان دارویی ، عطاری ها و سوپرمارکتها توسط کارشناسان نظارت بر درمان و امور دارویی شبکه بهداشت و درمان شهرستان میبد عرضه هرگونه داروهای حاوی مواد مخدر و شربت های ترک اعتیاد در سوپرمارکت ها و عطاری ها غیر مجاز بوده و در صورت مشاهده با هماهنگی دستگاه های قضایی و اجرایی با افراد دخیل در تهیه و توزیع برخورد شدیدی خواهد شد.