دیدار فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد با رئیس حوزه های علمیه کشور+ عکس

آیت ﷲ علیرضا اعرافی در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه بسیج، وجه تمایز سپاه از سایر نیروهای مسلح است، اظهار داشت: اصل و اساس بسیج، مردمی بودن آن است و به این طریق، سپاه متصل به مردم و برخواسته از مردم است.

حضور فرمانده محترم سپاه الغدیر استان یزد و فرماندهی میبد سید مصطفی آقایی و جانشین سپاه ناحیه مقاومت بسیج میبد خدمت آیت ﷲ اعرافی برای عرض تبریک سال جدید رسیدند.

در این دیدار آیت ا.. اعرافی گفتند عملکرد خوب سپاه و بسیج الگویی برای سایر دستگاه های خدمت رسان به مردم باشد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری ناحیه مقاومت بسیج میبد آیت ﷲ علیرضا اعرافی در دیدار با فرمانده سپاه الغدیر با بیان اینکه بسیج، وجه تمایز سپاه از سایر نیروهای مسلح است، اظهار داشت: اصل و اساس بسیج، مردمی بودن آن است و به این طریق، سپاه متصل به مردم و برخواسته از مردم است.

رئیس حوزه های علمیه کشور با اشاره به اینکه ایثار، ویژگی شاخص نیروهای بسیجی است، عنوان کرد: بسیجیان در عرصه های مختلف نوآورانه و مبتکرانه پای کار انقاب بوده اند و در عرصه های مختلف فرهنگی، نظامی، آموزشی، تولید و … خوش درخشیده اند .

اعرافی ادامه داد: ظرفیتهای بسیاری در نیروهای بسیج وجود دارد که باید با هنر مدیریت، این ظرفیت ها را برای خدمت به نظام، انقاب و مردم به کار گرفت.

وی با تاکید بر لزوم تعیین چشم انداز برای سپاه و بسیج بیان کرد : پیشنهاد می کنم برای سپاه الغدیر بر اساس بوم محلی استان برنامههای پنج ساله ترسیم شود تا دستیابی به اهداف بر اساس برنامه ریزی پیش برود.

آیت ا.. اعرافی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مسائل کان استان یزد از جمله بحث آب، محیط زیست و … بیان کرد: سپاه با نیروهای توانمند و قرارگاه های عملیاتی خود در این زمینه ورود کند تا مشکات استان با سرعت بیشتری حل شود .

سردار حسین زارع کمالی، فرمانده سپاه الغدیر استان یزد نیز در این دیدار که در بیت آیت ﷲ اعرافی انجام شد با اشاره به آمادگی سپاه الغدیر برای خدمت رسانی به مردم در حیطه های مختلف بیان کرد: سپاه و بسیج خدمت به مردم، نظام اسلامی و یزد وایتمدار را سرلوحه کار خود قرار داده و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.