افتتاح نمازخانه آموزشگاه مجدزاده با حضور آیت الله اعرافی + عکس

برگزاری نماز جماعت همراه با افتتاح نمازخانه حضرت معصومه (س) آموزشگاه مجدزاده با حضور آیت الله اعرافی

به گزارش میبدما و به نقل از روابط عمومی مدیریت آموزش و پرورش میبد، دانش آموزان آموزشگاه دخترانه مجدزاده، نماز جماعت ظهر و عصر را به امامت آیت الله اعرافی، در محل نمازخانه تازه تاسیس آموزشگاه، اقامه نمودند.
آیت الله اعرافی در این مراسم، ضمن تقدیر و تشکر از خیرین محترم شهرستان و مسئولین آموزش و پرورش، جهت توسعه فضاهای معنوی آموزشگاه های شهرستان میبد، افزود:
خداوند را شاکریم که آموزش و پرورش میبد، گام های بلندی در حوزه تعلیم و تربیت برداشته است. به همت شما دانش آموزان گرامی، امروزه شهرستان میبد، در بسیاری از عرصه ها در سطح کشور، کم نظیر و گاهی بی نظیر است. دانش آموزان عزیز بدانید که ما به دنبال قله های رفیع تر و جایگاه شایسته تری هستیم که جز با تلاش و همت شما، این امر مهم میسر نخواهد شد.
نماینده مجلس خبرگان رهبری، افزود: انسان، گرایش های گوناگونی دارد که در حوزه روانشناسی و علوم دینی، مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.
لازم به ذکر است؛ جدای از لذات طبیعی، نیاز هایی وجود دارد که فراتر از لذات حیوانی بوده، اهمیت فراوانی دارد.
علم، خدمت به خلق و عبادت پروردگار، از جمله لذاتی است که دین به شکوفایی آنها، سفارش نموده است.
امیدواریم بتوانیم لذت های فراحیوانی را در خود شکوفا نموده، به درجات رفیع لذات انسانی، دست یابیم.

در ابتدای این برنامه نمازخانه آموزشگاه متوسطه دخترانه مجدزاده در زیربنای ۳۰۰ مترمربع که بااعتباری بالغ‌بر یک میلیارد و هشت‌صد میلیون تومان از محل خیری احداث و تجهیز شده بود افتتاح شد.

لازم به ذکر است؛ در پایان مراسم، از خیرینی که در ساخت نمازخانه آموزشگاه مجدزاده مشارکت داشتند، با اهدای لوح تقدیر و هدیه، تجلیل به عمل آمد.

عکاس: علی دهقانی فیروزآبادی