مدیر جدید اداره برق میبد معرفی شد

میبد – خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان میبد گفت: افزون بر ۸۸ درصد انرژی برق شهرستان میبد در بخش صنعت و تولید مصرف می‌شود. صحتی در جمع فرماندار ومدیران ادارات شهرستان میبد با اشاره به اینکه ۸۸ درصد انرژی این شهرستان در صنعت مصرف […]

میبد – خبرنگار روزنامه جمهوری اسلامی: مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد در دیدار با فرماندار شهرستان میبد گفت: افزون بر ۸۸ درصد انرژی برق شهرستان میبد در بخش صنعت و تولید مصرف می‌شود.
صحتی در جمع فرماندار ومدیران ادارات شهرستان میبد با اشاره به اینکه ۸۸ درصد انرژی این شهرستان در صنعت مصرف می‌شود خاطرنشان کرد: افزون بر ۴۵ هزار مشترک برق در شهرستان میبد از نعمت برق برخوردارند که بیشترین سهم استفاده از انرژی الکتریکی، در بخش تولید مصرف می‌شود.
وی استان یزد را به چهار راه انرژی کشور تعبیر کرد وگفت: در حال حاضر یک هزار و۶۰۰ مگاوات نیروگاه نصب شده در استان وجود دارد واین درحالی است که پیک بار سال گذشته معادل ۱۰۴۰ مگاوات به ثبت رسیده است.
صحتی پایداری شبکه در شهرستان میبد را حائز اهمیت دانست و افزود: با راه اندازی پست برق دانش در ماههای آینده، محدودیت‌های برق صنایع مرتفع خواهد شد.
این مقام مسئول در صنعت برق با اشاره به در پیش بودن فصل گرما و اهمیت فرهنگ سازی در مصرف بهینه برق اظهار داشت: سرویس و بهره‌برداری مستمر از ۵۷۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۷۶۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف موجود در شهرستان میبد از امور ضروری برای استمرار انرژی در این منطقه به شمار می‌رود.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان یزد همچنین با معرفی حمیدرضا عدل ثانی به عنوان مدیرجدید برق میبد از زحمات محمد اعراب شیبانی تقدیر کرد.