“رحیمدل” و “مرشد” کاسبان نمونه میبد شدند

به گزارش خبرنگارمیبدنوین، همزمان با هفته مشاغل فلاح فرماندار میبد و خلیلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت با حضور در مغازه کاسبان نمونه میبدی از آنها تقدیر و تشکر کردند. آقای عباس زارع معروف به مرشد صاحب واحد صنفی خواربار و خشکبار به خاطر داشتن انصاف، خوش برخوردی و خوشروئی، مشتری مداری و رعایت […]

به گزارش خبرنگارمیبدنوین، همزمان با هفته مشاغل فلاح فرماندار میبد و خلیلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت با حضور در مغازه کاسبان نمونه میبدی از آنها تقدیر و تشکر کردند.

آقای عباس زارع معروف به مرشد صاحب واحد صنفی خواربار و خشکبار به خاطر داشتن انصاف، خوش برخوردی و خوشروئی، مشتری مداری و رعایت قوانین نظام صنفی و همچنین حفظ آثار و میراث فرهنگی و وجود معماری سنتی در مغازه خود به عنوان کاسب نمونه شهرستان میبد شناخته شد. همچنین آقای رحیمدل صاحب فروشگاه رزمندگان با داشتن موارد فوق و پایبندی به اصول نظام اسلامی از میان ۱۴۰ واحد خواربار و لبنیات به عنوان کاسب نمونه انتخاب شد.

حجت الله خلیلی رئیس اداره صنعت معدن و تجارت میبد در حاشیه دیدار با کاسبان نمونه گفت: میبد با داشتن حدود ۳۰۰۰ واحد صنفی و ۲۶ اتحادیه بعد از مرکز استان دارای بیشترین واحد صنفی می باشد و این در حالی است که اصناف شهرستان میبد از زمان گذشته تاکنون خصلت مهم انصاف را در امور خود رعایت می کنند.

گفتنی است اتحادیه خواربار و لبنیات بیش از ۱۴۰ عضور رسمی یکی از بزرگترین اتحادیه های شهرستان محسوب می شود.