“تذکره شعرای میبد” به چاپ رسید

کتاب “تذکره شعرای میبد” با تقریظ حضـرت آیت الله دکتر علیرضا اعرافی و مقدمه سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسید. مولف کتاب در گفتگو با نارین نیوز اظهار داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، کتاب تذکره شعرای میبد […]

کتاب “تذکره شعرای میبد” با تقریظ حضـرت آیت الله دکتر علیرضا اعرافی و مقدمه سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس کل ستاد نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران به چاپ رسید.

مولف کتاب در گفتگو با نارین نیوز اظهار داشت: در سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، کتاب تذکره شعرای میبد که با هدف جمع آوری و معرفی جامع شعرای شهرستان میبد از دوران قدیم تا معاصر به زیور طبع آراسته شده است، چاپ و منتشر گردید.

عباس آزادی افزود: این کتاب در قطعه وزیری و با تیراژ ۲۰۰۰ مجلد مشتمل بر ۳۶۰ صفحه به صورت مصور و ملون توسط انتشارات آرتاکاوا چاپ شده است.

“آزاد میبدی” در پایان ضمن تشکر از امام جمعه شهرستان میبد و حجت الاسلام اخلاقی و دیگر کسانی که در چاپ این مجموعه همکاری نموده اند اظهار داشت: علاقه مندان می توانند جهت تهیه کتاب مذکور به فروشگاه و نمایشگاه دائمی حسابی واقع در میبد خیابان امام خمینی نبش سه راه هفت تیر مراجعه فرمایید.

تذکره-شعرای-میبد تذکره-شعرای-میبد-2