بیانیه بسیج دانشگاه آزاد میبد درباره انتصاب اخیر

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی در اعتراض به انتصاب عبدالحسین هراتی به سمت مدیر کل اداره اسناد و مدارک دانشگاه آزاد بیانیه‌ای صادر کرد. متن این بیانیه به شرح ذیل است: بسمه تعالی من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان […]

به گزارش حوزه دانشگاه باشگاه خبرنگاران، شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد اسلامی در اعتراض به انتصاب عبدالحسین هراتی به سمت مدیر کل اداره اسناد و مدارک دانشگاه آزاد بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح ذیل است:

بسمه تعالی

من در میان شما باشم یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نااهلان و نا محرمان بیافتد.امام خمینی (ره)

 یکی از اهداف  تاسیس دانشگاه آزاد اسلامی در سالهای آغازین انقلاب تقویت بنیه علمی و فرهنگی و ارتقای بینش عمیق به مفهوم انقلاب اسلامی ایران بوده است که به حق اهدافی والا و متناسب با اهداف انقلاب بوده است اما هر چه از تولد این نهال نوپا می گذشت دانشگاه آزاد اسلامی نه تنها در مسیر بهبود و اعتلای فرهنگ در فضای علمی کشور حرکت نکرد بلکه با پرداختن صرف به سیاست پول محوری و سیاسی بازی های ناصواب و بی توجهی به اوضاع فرهنگی روز به روز بر غربت فرهنگ افزود .

 حرکت بر روی ریلهای فرسوده و زنگ زده غرب گرایی در دانشگاه آزاد سابقه‌ای دیرین دارد و  تبدیل کردن دانشگاه‌ها در سال ۸۸ به ستاد یکی از سران فتنه و گسیل هزینه‌های فرهنگی دانشگاه به بی‌فرهنگ‌ترین عمل‌ها که جشن‌ها و میتینگ‌های فتنه گران بود در کنار مدیریت سلطنتی و سی ساله برخی تنها بخشی از آنهاست که جریان دانشجویی ضمن هوشیاری لازم و هشدارهای مقتضی بنا بر مصلحت نظام و اغماض و به امید اصلاح رویه از ایجاد تنش خودداری کرده است.

اما در جدیدترین اقدام تهوع آور دانشگاه آزاد اسلامی  با حکم معاون فرهنگی دانشگاه آقای طه هاشمی یکی از حامیان فتنه ۸۸ و جنبش جعلی و پوشالی سبز واز اهانت کنندگان صریح به امام راحل عظیم الشان آقای هراتی  به سمت مدیر کل اداره اسناد و مدارک دانشگاه آزاد منصوب شده است.

برای مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی کشور اعضای هییت موسس و بالاخص جناب آقای هاشمی و همچنین نوه بزرگوار امام که از حامیان ریاست محترم دانشگاه هستند و همگی داعیه‌دار ارادت به امام و رهبری نیز می باشند خالی از لطف نخواهد بود که تنها به بخشی از اظهارات شرم آور آقای عبدالحسین هراتی توجه نمایند:

“دهه شصت تونل وحشت تاریخ معاصر ایران بود. دهه ای که همه خشونتها و جنایتها و تحجر ها و بدعتهای غیر انسانی و ضد توحیدی و شرک آلود آن به نام ” امام خمینی” در تاریخ ما ثبت و ضبط شده است و کسی را یارای پاک کردن آن از این تاریخ نیست”.

 “تورا بخدا در زنده کردن «امام» نکوشید که این «امام» زنده شدنی نیست بلکه افیون مرگیست که طرفداران خود را به محاق نیستی می‌کشد”.

 بی شک زمان حاضر معیار خوبی برای سنجش نزدیک بودن به امام و پیرو بودن ایشان است و قطعا هرکس در حفظ ارزشها و برخورد با هتاکان به امام پیش قدم تر باشد به امام نزدیک تر خواهد بود نه آنکه نام فامیلی و یا انتساب ژنیتیکی به ایشان را به ارث برده باشد.

مسئولین محترم دانشگاه آزاد اسلامی  بدانند که امام و رهبری خط قرمز بسیج دانشجویی‌اند و هرکس در هر جایگاه و مقامی بخواهد گردی بر دامان ولایت بنشاند بی درنگ با برخورد انقلابی و قاطع دانشجویان بسیجی مواجه خواهد شدو آنگاه بی شک تنها راه فرار از خروش انقلابی فرزندان روح خدا و سربازان و پرچمداران علی زمانه فرار با لباس زنانه از کشور خواهد بود.

به جهت قرار داشتن در ایام ماه مبارک رجب و میلاد مولی الموحدین به مسئولین دانشگاه آزاد فرصت میدهیم تا با تجدید نظر در این انتصاب نادرست ضمن اعلام وفاداری به امام و رهبری مانع از تلخ شدن شیرینی این ایام در کام دانشجویان و شوند.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاههای آزاد واحد گلستان ، یزد،همدان،مازندران ، خوزستان ،گیلان،ورامین واستان فارس  نیز درصورت اصلاح رویه موجود و لغو انتصاب مذکور همچنان با قوت در کمک به  جهت اعتلای فرهنگ در دانشگاهها چون چتری ایمن به خدمت جهادی و انقلابی اش همچون گذشته ادامه خواهد داد اما هشدار جدی میدهیم در صورت عدم تغییر در رویه و عزل فرد منتصب شده دیگر اغماض جایی در دکترین و راهبرد بسیج دانشجویی نخواهد داشت و بسیج دانشجویی در جهت احقاق حقوق دانشجویان و حفظ ارزشها و آرمانهای والای نظام از تمامی ظرفیتهای قانونی خود از جمله تحصن و تجمع سراسری در همه واحدهای دانشگاه آزاد  و برگزاری نشست های مطبوعاتی و رسانه ای و ارائه مستندات تا رسیدن به هدفمتعالی اش استفاده خواهد کرد و نخواهد گذاشت کسانی که با بغض و کینه به جهت قطع ویژه خواری هایشان نسبت به انقلاب و بنیانگذارش می نگرند در مجموعه کشور بر مسند بنشینند و مسئولیت تمامی اتفاقات برعهده مسببان این انتصاب بی خردانه در دانشگاه آزاد اسلامی کشور خواهد بود.

در پایان ضمن بیعت مجدد با امام راحل و رهبری فرزانه امام خامنه ای امید داریم مسئولین محترم در این آزمون ولایتمداری سربلند بیرون آمده و در کنار فرزندان نسل سوم انقلاب بار دیگر در سنگر دانش و فناوری سربازی شایسته برای ولایت باشند.

شورای تبیین مواضع

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان بهشهر
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان گلوگاه
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان نکا
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان جویبار

 بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان ساری
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان قائمشهر
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان بابل
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان سوادکوه
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان سوادکوه شمالی
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان آمل
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان محمودآباد
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان نوشهر
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان نور
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان چالوس
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان تنکابن
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان رامسر

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان بندرگز
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان علی آباد
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان گرگان
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان گنبد

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان آستارا
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان رامسر آستانه
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان انزلی
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان رتالش
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان رشت
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان رودبار
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان رودسر
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان سیاهکل
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان فومن
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان لاهیجان
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان لنگرود
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان ماسال
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان لشت نشاء

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد واحد اهواز

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شیراز
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی فسا
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی زاهدشهر
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی خرامه
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی بیضا
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی جهرم
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی خرم بید
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی خنج
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی داراب
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی زرقان

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان همدان
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان کبودرآهنگ
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان نهاوند
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان تویسرکان
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان اسدآباد

بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان یزد
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان میبد
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان اردکان
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان بهاباد
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان تفت
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان ابرکوه
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد اسلامی صدوق
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد شهرستان مهریز
بسیج دانشجوئی دانشگاه آزاد واحد خاتم