نگرانی از افزایش شیوع فساد در شهیدیه

انجمن فیلم بسیج هنرمندان شهرستان میبدبسیجیان عزیز و غیور گشت حوزه ۳ روح الله شهیدیه در آخرین گشت شبانه خود موفق به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی مواد مخدر(هروئین و شیشه) در شهیدیه شده و عاملین خرید و فروش را به نیروی انتظامی شهیدیه تحویل دادند. نکته بسیار تاسف بار و صدالبته تاسف بارتر […]

انجمن فیلم بسیج هنرمندان شهرستان میبدبسیجیان عزیز و غیور گشت حوزه ۳ روح الله شهیدیه در آخرین گشت شبانه خود موفق به کشف و ضبط مقدار قابل توجهی مواد مخدر(هروئین و شیشه) در شهیدیه شده و عاملین خرید و فروش را به نیروی انتظامی شهیدیه تحویل دادند.
نکته بسیار تاسف بار و صدالبته تاسف بارتر از خود خبراینکه:
۱-عوامل فروش دستگیر شده هیچ کدام اهل و ساکن شهیدیه نیستند و
۲-متاسفانه در مکان مقدسی به نام مسجد(حاج آقا مهدی) و با خیالی آسوده در حال بسته بندی و فروش دستگیر شده اند و
۳-باز اینکه فردی هم که در حال خرید مواده بوده اهل و ساکن در شهیدیه نبوده است.
(این افراد همگی بومی میبد و اهل یکی دیگر از محلات پرجمعیت میبد هستند)
متاسفانه مدتی است که در سکوت و البته بی خیالی مردم و مسئولین شهیدیه به مکانی امن جهت خرید و فروش انواع مواد مخدر (از ناس گرفته تا شیشه) شده است.سوال اینجاست که چرا با وجود همکاری خوب بسیاری از مردم در اطلاع رسانی به نیروی انتظامی(۱۱۰) و سربازان گمنام،شاهد کوچکترین اقدامی از طرف این نهاد ها نیستیم.
البته این حاشیه امنیت بسیار بسیار بالا علاوه بر فروشندگان خریداران و مصرف کنندگان مواد مخدر مدتی است که برای زنان بدکاره غیر بومی نیر محیا شده است و باز جای تعجب است که چرا با وجود آنکه بسیاری از مردم(خصوصا جوانان) آدرس و حتی شماره تماس این حیوانات نجس را در اختیار دارند باز هم هیچ حرکتی از طرف نیروی انتظامی و اطلاعات و ارگانهای مسئول دیگر مشاهده نمی شود.
البته احتمالا بیشتر از مسئولین خود ما (مردم) مقصر هستیم.اجاره دادن خانه به هرکس(بدون تحقیق) و خصوصا کم شدن (و شاید گم شدن) فریضه نهی از منکر از جمله عوامل مهی است که باعث شده تا امروز شاهد چنین ناهنجاری هایی در کنارمان باشیم.