نشریه Jonass دانشگاه آزاد میبد تصویب شد

نخستین نشریه علمی، پژوهشی Jonass دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد توسط هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش تصویب شد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری آنا در یزد، نخستین نشریه علمی، پژوهشی Jonass دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد توسط هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش در حالی تصویب شد که در این عصر پرشتاب رشد علمی، راه‌اندازی یک نشریه علمی می‌تواند بستر مناسبی برای انتشاریافته‌های پژوهشگران باشد.

پس از سال‌ها با وجود چند هیئت علمی دانشیار در دانشگاه آزاد اسلامی واحد میبد و با ارتباط با استادان دانشگاه‌های تهران، یزد، بوشهر، کانادا، چین، آلمان و آمریکا نخستین مجله این واحد به زبان انگلیسی Journal oF Nature and Spatial sciences یا به‌اختصار JONASS با مدیرمسئولی علی‌اکبر جمالی و سردبیری علی طالبی با پیگیری‌های غلامرضا زارعی معاونت علمی این واحد دانشگاهی و با حمایت احمدعلی فلاح رئیس این واحد دانشگاهی توسط هفتمین کمیسیون انتشارات و اسناد علمی شورای عالی پژوهش تصویب شد.

این مجله آماده است تا مقالات علمی را در زمینه علوم مکانی و طبیعت (منابع طبیعی، محیط‌زیست، کشاورزی، عمران، جغرافیا، خاک) مرتبط با سامانه‌های اطلاعات جغرافیایی و سنجش از دور دریافت و منتشر کند.