نمی خواهیم بحث عزاداری سیدالشهدا(ع) را کم رنگ کنیم/ بیشترین همکاری را برای برگزاری یک محرم بدون مشکل داشته باشیم

فرماندار میبد گفت: همه ما هیئتی و دلبسته به سیدالشهدا(ع) هستیم اما باید برای برگزاری یک محرم بدون مشکل نیز همکاری و مساعدت کنیم.

به گزارش میبدما؛ حسین فلاح در نشست خبری گرامیداشت روز خبرنگار با تشکر از تلاش و همکاری اصحاب رسانه در بحث پیشگیری از شیوع کرونا، اظهار داشت: کرونا بر همه ارکان جامعه تاثیرگذار بوده است ولی با همکاری و مساعدت آیت الله اعرافی و دکتر میرمحمدی و همچنین دیگر مسئولین و مردم عزیز کمترین مشکلات را در شهرستان داشتیم و این همکاری نتایج درخشانی را در پی داشته است.

وی با اشاره به اهمیت رعایت دستورالعمل های بهداشتی در روزهای ماه عزای سیدالشهدا(ع) گفت: همه ما هیئتی و دلبسته سیدالشهدا(ع) هستیم و نمی خواهیم بحث عزاداری را کم رنگ کنیم ولی خواهشمندیم در این دهه و روزهای قبل و بعد آن بیشترین همکاری را برای برگزاری یک محرم بدون مشکل داشته باشیم.

وی با اشاره به نقش موثر برخی از تجمعات در درگیری جمعی از میبدی ها به کرونا، اظهار داشت: در این روزهای محرم نیز همه و به خصوص رسانه ها تلاش کنند که حاشیه ای به وجود نیاید و هدف همه ما این باشد که در عین برگزاری مراسم عزای امام حسین(ع) حتی برای یک نفر از شیعیان اهلبیت مشکلی ایجاد نشود.

فرماندار میبد تصریح کرد: اصحاب رسانه در مورد کارهای موثر هیئات نیز در محور کمک های معیشتی و کارهای بسیار خوبی که در تامین سلامتی مردم انجام می دهند حمایت رسانه ای داشته باشید و جهت تقویت این مسائل از ظرفیت خود استفاده کنید.

حسین فلاح گفت: در این مدت نیز قرار است بسیج با تشکیل گروه سفیران سلامت به موضوع سلامتی مردم در مراسم ها کمک کند و هیئات مذهبی نیز در تامین ماسک و مواد ضد عفونی و برگزاری اکثر مراسم ها در فضای باز به این موضوع همت می گمارند.

در انتهای این نشست از تلاش های خبرنگاران تقدیر و تجلیل به عمل آمد.