◼️ پیام های تسلیت در پی درگذشت مرحوم برزگری

مسئولین میبدی در پیام های جداگانه درگذشت مرحوم حاج حبیب برزگری را تسلیت گفتند.

به گزارش میبدما؛ این پیام ها را در ادامه می خوانید؛

حسین فلاح فرماندار میبد

بسم‌الله الرحمن الرحیم انا لله و انا الیه راجعون

درحالی‌که بعد از یک سال تلاش و کوشش و عبور از ده‌ها سختی و دشواری، پا به سال جدید گذاشته و آغاز یک حرکتی دیگر در راستای خدمت به مردم عزیز را در سر می‌پروراندیم؛ و دلمان گرم، انسان‌های وارسته و انقلابی بود که در این مسیر خدمت همراه ما هستند؛ با فاجعه بزرگ شیوع بیماری کرونا در سراسر عالم، کشور، استان و شهرمان مواجه شدیم که شیرینی یک سال تلاش و کوشش را بر کام همه ما تلخ کرد؛ و روزبه‌روز با گرفتن جان‌عزیزان ما، زندگی را بر ما سخت کرد.

خبر درگذشت سردار رشید اسلام مرحوم حاج حبیب برزگری که از چهره‌های درخشان در عرصه‌های ایثار و مجاهدت و خدمت بود؛ دل‌ها را غمگین و چشم‌ها را گریان و اشک‌آلود کرد.

شخصیتی که باوجود جراحت‌های ۸ سال دفاع مقدس در وجودش، زمان برایش معنا نداشت و با سعه‌صدر و صداقت و درستی و خلوص و پاکی همواره در خدمت به مردم در کنار مسئولین شهر به‌ویژه همراه آیت‌الله اعرافی امام‌جمعه شهر و فرمانداری تا آخرین لحظه کوشید.

اکنون‌که این یار دیرین و خستگی‌ناپذیر را از دست دادیم؛ یاد و نامش همیشه در ذهن و ضمیر ما زنده خواهد ماند.

این‌جانب این مصیبت جانکاه را به همسر و فرزندان و همه بازماندگان ایشان و همچنین حضرت آیت ا… اعرافی تسلیت عرض نموده و برای ایشان از مظهر خداوند متعال اجر و پاداشی بزرگ مسئلت می‌دارم.

دکتر میرمحمدی منتخب مردم در انتخابات یازدهم مجلس

بسم الله الرحمن الرحیم
انا لله و انا الیه راجعون

با قلبی مالامال از اندوه و چشمانی اشکبار ارتحال جانگداز جانباز سرافراز اسلام و پاسدار مخلص و مجاهد، مرحوم حاج حبیب برزگری را به مردم شریف شهرستان میبد، پاسداران عزیز و همه داغدیدگان و بازماندگان و دوستان و علاقمندان ایشان بویژه مادر و همسر گرامی و فرزندان عزیز و برادران و خواهران محترم ایشان تسلیت می‌گویم.

اینجانب افتخار رفاقت و همرزمی با وی را از سالیان ابتدایی تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی داشته و از نزدیک شاهد تلاش‌های خالصانه و روحیه خستگی‌ناپذیرش در عرصه‌های مختلف دفاع از انقلاب چه حضور در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل و چه در عرصه‌های سازندگی، فرهنگی و سیاسی بوده‌ام.

او تا آخرین لحظات عمر شریفش، در پاسداری از انقلاب و اقامه نمازجمعه و جماعات، مجاهدانه و مخلصانه تلاش نمود و برای ایجاد وحدت و همدلی میان نیروهای انقلابی از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کرد.

ضمن تسلیت مجدد به خانواده، دوستان، آشنایان و ارادتمندان حاج حبیب عزیز، از خداوند متعال شادی روح آن مرحوم، شفاعت برادر شهیدش و حشر با سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین علیه السلام مسئلت می‌دارم.

عاش سعیدا و مات سعیدا
سید جلیل میرمحمدی میبدی

حجت الاسلام والمسلمین محمد اعرافی امام جمعه موقت میبد

بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و اناالیه راجعون
خبر درگذشت غمبار رشید مرد جهادوجبهه مرحوم حاج حبیب برزگر موجب اندوه شد اینجانب این ضایعه را به مردم دلاور پرور میبد ودوستان و همرزمانش وبالاخص به خانواده محترمش تسلیت گفته برای آن عزیز ودیگر همشهریان عزیزی که دراثر ویروس منحوس ازعالم فانی پرکشیدند، علو درجات، وبرای بازماندگان صبرواجرجمیل مسئلت می نمایم.
والسلام علیکم ورحمه الله وبرکاته.

خانواده مرحوم سید جلال یحیی زاده

بسم الله الرحمن الرحیم
وَ لَنَبْلُوَنَّکُمْ‏ بِشَیْ‏ءٍ مِنَ الْخَوْفِ وَ الْجُوعِ وَ نَقْصٍ مِنَ الْأَمْوالِ وَ الْأَنْفُسِ وَ الثَّمَراتِ وَ بَشِّرِ الصَّابِرینَ * الَّذینَ إِذا أَصابَتْهُمْ مُصیبَهٌ قالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ راجِعُونَ.
حاج حبیب پرگشود و آسمانی شد.
عزیزی تعبیر کرد: او حاج قاسم شهرمان بود…
آری!
مثل حاج قاسم، دلداده اهل بیت (ع) و مجالس ایشان…
مثل حاج قاسم، از اول نهضت اسلامی تا پایان عمر، انقلابی و جهادی…
مثل حاج قاسم، از بن دندان معتقد به ولایت فقیه…
مثل حاج قاسم، کارآ و خدوم…
مثل حاج قاسم، مخلص و گریزان از شهرت…
مثل حاج قاسم، اخلاقی و متواضع…
مثل حاج قاسم، خوشنام و محبوب…
مثل حاج قاسم، صبور و کتوم…
مثل حاج قاسم، خوش‌فکر و آینده‌نگر…
مثل حاج قاسم، قوی و مقتدر…
مثل حاج قاسم، پیگیر و خستگی‌ناپذیر…
مثل حاج قاسم…
و اگر حاج قاسم، تکیه‌گاه «ولی فقیه» بود، حاج حبیب، تکیه‌گاه «معتمد ولی فقیه در شهرمان» بود.

برای خانواده مرحوم یحیی‌زاده، حاج حبیب علاوه بر همه اینها، یادآور نقش برادر عزیز همدل و سنگ صبور و محرم راز برای مرحوم یحیی‌زاده است. او که در شرایط سخت بیماری و سپس عروج مرحوم یحیی‌زاده، به بهترین شکل، مسائل مربوط به پیگیری معالجات و سپس امور مربوط به تشییع و مراسم‌های ترحیم را مدیریت کرد و لطف پدرانه خود را بعد از درگذشت آن مرحوم، به بازماندگانش ارزانی می‌داشت و برای ایشان، همواره یادآور یحیی‌زاده بود.

خدایا! به مقرّبان درگاهت، این عزیز را در جوار آنها که عمری را به عشق و ارادت به ایشان سپری کرد، متنعّم فرما.
معبودا! دل داغدیده مادر دلسوخته‌اش، همسر مکرّمه‌اش، فرزندان عزیزش، برادران و خواهران بزرگوارش و همه ارادتمندانش را آرامش و صبر عطا فرما.
پروردگارا! خلأ این عزیز را برای امام جمعه عزیزمان، همرزمان و همسنگرانش، دوستانش و جوانان انقلابی شهرمان به دست قدرت خود، به بهترین وجه، ترمیم فرما.

ستاد نماز جمعه و مصلای آیت الله اعرافی شهرستان میبد

بسم الله الرحمن الرحیم
«ما اصابً مِن مصیبه إلّا بّإِذنِ اللهِ وَ مَن یُؤمِن بِاللّهِ یَهدِ قَلبَهُ »
هیچ رنج و مصیبتی (به شما) نرسد مگر به فرمان خدا، و هر که به خدا ایمان آرد خدا دلش را (به مقام عالی رضا و تسلیم) هدایت کند و خدا به همه امور عالم داناست. {سوره تغابن}
درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرینشان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه ای نیاسوده اند.
مشیت الهی بر این تعلق گرفته تا داغ سنگین از دست دادن خادم پر افتخار و از اعضای ستاد نماز جمعه و از همکاران پرکار مصلای آیت الله اعرافی مرحوم حاج حبیب برزگری برقلب و جانمان بنشیند، و چه سخت است دل کندن از خاطرات این مرد بزرگوار که همیشه قوت قلبی برای همه نزدیکانش بود.

این ضایعه رامحضرحضرت آیت الله اعرافی امام جمعه شهرستان میبد، خانواده محترم ایشان و کلیه خدمتگذاران و اصحاب نمازجمعه شهرستان میبدتسلیت و تعزیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و غفران الهی مسئلت داریم.

شهرداری و شورای شهر میبد
بسمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

إِنَّا للّه وإِنّا إِلَیهِ رَاجِعُونَ

در غم فقدان سردار رشید اسلام و جانباز عزیز حاج حبیب‌الله برزگری به سوگ نشستن صبری می‌خواهد عظیم. آن فقید سعید را همان بس که با توشه‌ی گران پارسایی و عشق به اهل بیت(ع) با لبیک به ندای 《ارْجِعِی إِلى‌ رَبِّکِ》 جهان سفلی را وانهاده و به دیار باقی شتافت و در جوار برادر شهیدش سکنی گزید.
اینجانبان درگذشت نیروی صدیق، مخلص و خدوم انقلاب، امام و رهبری را که پس از عمری تلاش، مجاهدت و فداکاری و تحمل فراق برادر شهیدش در جوار رحمت حق آرام گرفته‌است به والده ارجمند، همسر گرامی، فرزندان عزیز و دوستان و همرزمانش تسلیت گفته و از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات، همجواری و هم‌نشینی با ارواح طیبه شهداء و برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل مسئالت داریم.

حسینعلی فلاح رییس شورای اسلامی شهر میبد

علیرضانقوی شهردارمیید

رئیس دانشگاه میبد

بسم الله الرحمن الرحیم
یا ایتها النفس المطمئنه ارجعی الی ربک راضیه مرضیه فادخلی فی عبادی وادخلی جنتی
خبر رحلت شهادت گونه سرباز ولایت و جانباز سرافراز دفاع مقدس و برادر شهید محمود برزگری حاج حبیب برزگری مایه حزن وافر و اندوه جانکاه گردید. ایشان اسوه نجابت اخلاق و صبوری و الگوی وفاداری و متانت بود. وی در هر صحنه ای که احساس تکلیف می کرد حضور میافت و به مردم و نظام خدمت می نمود. در همین راستا ایشان به عنوان عضو اتاق فکر شورای فرهنگ عمومی که به دستور آیت الله اعرافی در دانشگاه میبد تشکیل می شد حضور فعال داشت و دیدگاه خود را در حوزه های مختلف بیان می داشت.
اینجانب ضمن تسلیت این مصیبت بزرگ به خانواده مکرم ایشان بویژه محمود برزگری که از کارمندان خدوم دانشگاه می باشند و همچنین حضرت آیت الله اعرافی امام جمعه محترم شهرستان میبد؛ برای بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن مرحوم از ایزد متعال غفران واسعه و علو درجات در رضوان الهی آرزومندم.
عباس کلانتری خلیل آباد
رییس دانشگاه میبد

محسن فلاح شهردار بفروئیه

انالله وانا الیه راجعون
خبر درگذشت سردار رشید اسلام و یادگار هشت سال دفاع مقدس و پاسداری از این آب و خاک که آسایش وامنیت امروز را مدیون مجاهدتهای از جان گذشتگانی چون حاج حبیب برزگری می دانیم باعث تالم و تاثر فراوان گردید
سردار رشیدی که تا به امروز هم ، همرا ه و همگام با تمامی مسئولین شهری در راستای خدمت به مردم از هیچ تلاشی دربغ نکرد تا اینکه دعوت حق را لبیک و به دیدار همرزمان شهیدش پیوست.
هرچند که تاب فراق و هجران سخت و دشوار است لیکن تقدیر الهی را جز صبر و بردباری چاره ای نیست.
اینجانب این مصیبت ناگوار را خدمت خانواده محترم ، بستگان ، مردم ولائی شهرستان میبد بویژه امام جمعه محترم ، حضرت حجه الاسلام اعرافی را تسلیت عرض نموده و از خداوند بزرگ برای آن عزیز سفر کرده غفران واسعه الهی وبرای کلیه بازماندگان محترم صبری جمیل و اجری عظیم را از خداوند منان مسالت دارم.
روحش شاد و یادش گرامی باد.

مدیرعامل شرکت تعاونی دهیاریهای شهرستان میبد
با سلام
خبر در گذشت جانباز سرافراز اسلام حاج حبیب برزگری که به حق یکی از سرمایه های انقلاب اسلامی و از فعالان اجتماعی و فرهنگی شهرستان بوده اند ، موجب تألم و تاثر خاطر گردید.
بدون تردید ملت بزرگ و انقلابی ایران یاد و خاطره شهدا و جانبازان و رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس را در زمره همراهان صدیق ولایت و مبارزان مخلص انقلاب اسلامی پاس می دارند و هیچگاه فراموش نخواهد کرد.
اینجانب فقدان ایشان را به مردم شریف شهرستان میبد و خانواده مکرم آن مرحوم تسلیت عرض نموده و از خداوند منان علو درجات برای آن عزیز سفر کرده و صبر و آرامش برای بازماندگان ایشان مسئلت می‌نمایم . انشاالله روح پاکش با سرور شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) محشور گردد.

سرهنگ رضا پورشمسی فرمانده سپاه الغدیر استان یزد

در کمال تأسف و تأثر باخبر شدیم رزمنده و پیشکسوت جبهه های حق علیه باطل، حاج حبیب برزگری رخت از دیارفانی بسته و همنشین همرزمان و برادر شهیدش گردیده است.
استان یزد در دوران دفاع مقدس اولین حضور خود در جبهه های جنوب را با اعزام ۲۳ رزمنده تجربه کرد که این رزمنده والامقام جزو آن اولین ها بود و از آن رزمندگان در طول دفاع مقدس تنها ۹ نفر بازمانده بودند که با پر گشودن این جانباز فداکار، تعداد بازماندگان اولین های استان یزد در اعزام به جبهه های جنوب به ۸ نفر رسید.
وی که از بنیانگذاران سپاه میبد و از چهره‌های سرشناس در عرصه‌های ایثار و مجاهدت و خدمت بود ان‌شاالله در پیشگاه پروردگار خود با دستان پر و کارنامه ای درخشان حاضر می شود و یاد و نامش همیشه در ذهن و ضمیر مردم به ویژه مردم میبد زنده خواهد ماند.
امروز که همچنان داغ عزیزانی چون سردار حاج قاسم سلیمانی بر دلهایمان تازه است، این مصیب را نیز به خانواده محترم و بازماندگان ایشان و همچنین محضر آیت الله اعرافی رییس حوزه های علمیه کشور و امام جمعه محترم میبد و همچنین مردم ولایتمدار میبد تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای ایشان صبر و اجر بزرگ مسئلت دارم.
محمدجواداحمدی بخشدارمرکزی میبد
بسم الله الرحمن الرحیم
انالله و انا الیه راجعون
با نهایت تأسف و تاثر ،امروز صبح خبر درگذشت مرحوم حاج حبیب برزگری از جانبازان انقلابی شهرستان میبد که سالهای زیادی از عمر پربرکت خود را در راه اسلام و انقلاب صرف کرده بود و بعد از بازنشستگی هم همچنان،درسنگر معنویت و خدمت سرازپا نمی شناخت دل همه مردم عزیز و شریف شهرستان میبد را جریحه دار کرد.
این چهره انقلابی که با اینجانب رابطه استاد وشاگردی داشت همواره،اخلاق،رفتار و کردارش برایم درانجام امور الگو بود و پیوسته،تلاش و مجاهدت درکار موجب انرژی بیشتر و خدمت به مردم را در من مضاعف می کرد .
اینجانب بعنوان بخشدار مرکزی شهرستان میبد این ضایعه بزرگ را به آیت الله اعرافی امام جمعه میبد،همسر و فرزندان آن عزیزسفرکرده تسلیت عرض می کنم و ازخداوند منان برای بازماندگان صبر جمیل و برای آن عزیز سفرکرده همنشینی با ائمه اطهار و اجر آخروی مسئلت می دارم .

به روزرسانی می شود …