مشارکت در جشن نیکوکاری به‌صورت غیرحضوری

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران یزدی می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های اهدایی خود را از طریق شیوه‌های نوین به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

به گزارش میبدما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس نوابی، رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت تأمین مایحتاج شب عید ایتام و نیازمندان، گفت: امسال به علت شیوع ویروس کرونا، نیکوکاران یزدی می‌توانند برای مشارکت در جشن نیکوکاری کمک‌های اهدایی خود را از طریق شیوه‌های نوین به‌صورت غیرحضوری پرداخت کنند.

وی با تأکید بر اینکه انجام کار خیر و کمک به نیازمندان نباید هرگز متوقف شود، گفت: مردم نیکوکار استان یزد می‌توانند نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی عیدانه (نقدی) و توزیع در بین خانوار تحت حمایت از طریق شیوه‌های نوین پرداخت با این نهاد همکاری کنند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: جشن نیکوکاری امسال به علت شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مدارس به صورت غیرحضوری و از طریق کد دستوری #۱*۸۸۷۷* تلفن همراه و همچنین درگاه اینترنتی emdad.ir انجام می‌شود.

نیکوکاران یزدی در جشن نیکوکاری سال گذشته شش میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقدی و غیر نقدی به نیازمندان و مددجویان تحت حمایت کمیته امداد کمک کردند.