۶کشته وزخمی درحادثه واژگونی ال۹۰ درمیبد

به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان یزد در تشریح این خبر گفت: امروز صبح در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان میبد، بلافاصله اکیپ گشت پلیس راه با نیروهای امدادی به محل اعزام شدند. سرهنگ احمد مظفری افزود: با […]

به نقل از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس راه استان یزد در تشریح این خبر گفت: امروز صبح در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره واژگونی در یکی از جاده‌های فرعی شهرستان میبد، بلافاصله اکیپ گشت پلیس راه با نیروهای امدادی به محل اعزام شدند.

سرهنگ احمد مظفری افزود: با حضور مأموران در محل و بررسی‌های به عمل آمده، مشخص شد یک دستگاه خودرو ال۹۰ که از جاده اشنیز به نیوک شهرستان میبد در حرکت بود به علت سرعت زیاد واژگون شده است.

وی ادامه داد: در این سانحه یکی از سرنشینان خودور در دم فوت کرد و راننده و ۴ نفر دیگر از سرنشینان آن بشدت مصدوم شدند که با کمک نیروهای امدادی به بیمارستان منتقل شدند.

رئیس پلیس راه استان یزد خاطر نشان کرد: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت تامه تصادف، تخطی از سرعت مطمئنه و ناتوانی در کنترل خودرو اعلام شده است.