زیارت طلاب حوزه علمیه خواهران میبد در قم

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کاروان زیارتی حوزه علمیه خواهران شهرستان میبد یزد روز شنبه در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) با حضور در آستان مطهر حضرت موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) این امامزاده واجب التعظیم را زیارت نمودند. حجت الاسلام روح الله امیری مسئول کاروان زیارتی حوزه علمیه خواهران میبد در گفتگو […]

به گزارش خبرگزاری اهل‌بیت(ع) ـ ابنا ـ کاروان زیارتی حوزه علمیه خواهران شهرستان میبد یزد روز شنبه در آستانه میلاد حضرت زهرا(س) با حضور در آستان مطهر حضرت موسی مبرقع(ع) فرزند بلافصل امام جواد(ع) این امامزاده واجب التعظیم را زیارت نمودند.

حجت الاسلام روح الله امیری مسئول کاروان زیارتی حوزه علمیه خواهران میبد در گفتگو با خبرنگار ابنا در این زمینه گفت: در آستانه میلاد حضرت صدیقه کبری(س) تعداد ۴۰ نفر از خواهران طلبه‌ی حوزه علمیه میبد از استان یزد در سفر زیارتی به شهر مقدس قم به زیارت امامزاده موسی مبرقع(ع) که در برنامه زیارتی این کاروان بود مشرف شدند.

امیری در خصوص چگونگی آشنایی با این امامزاده که فرزند بلافص امام جواد(ع) می‌باشد اظهار داشت: با توجه به سخن آیت‌الله بهجت(ره) در خصوص این امامزاده که فرمودند: هر کس در راستای خدمت به آن بزرگوار تلاش کند، مورد رضایت ائمه اطهار(ع) و امام زمان(عج) قرار خواهد گرفت، ما نیز تمام کاروان‌های زیارتی را به این مکان مقدس می‌آوریم و همین که توفیق زیارت این امامزاده‌ی بزرگوار که پسر و برادر امام هستند نصیبمان گردیده آن را توفیقی بزرگ می‌دانیم .

در این مراسم زیارتی حجت الاسلام امیری طی سخنانی در بین طلاب این امامزاده و مجموعه‌ی چهل اختران را به زائرین معرفی نمود و در ادامه طلاب به زیارت امامزاده موسی مبرقع(ع) و دیگر امامزادگان مدفون در این مجموعه رفتند.

گفتنی است امامزاده موسی مبرقع(ع)فرزند بلافصل امام جواد(ع) و تنها برادر امام هادی(ع) می‌باشد که در مجموعه چهل اختران شهر مقدس قم دفن شده‌اند و هر روز زائرین مختلف از اقصی نقاط کشور به این مکان مقدس مشرف می‌شوند.