نشست هم‌اندیشی جشنواره قصه‌گویی، در شهرستان میبد برگزار شد

نشست توجیهی و هم‌اندیشی دومین جشنواره قصه‌گویی(چله قصه‌ها) در شهرستان میبد برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ نشست برنامه‌ریزی کمیته افتتاحیه و اختتامیه دومین جشنواره قصه‌گویی(چله قصه‌ها) با حضور مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، محمد رضا آخوندی معاون فرهنگی و جانشین جشنواره، مهدی آرایی دبیر تخصصی جشنواره و مسئولان کمیته‌ها در میبد برگزار شد.

سیدحسین پیغمبری مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر به برگزاری مطلوب جشنواره گفت: لازم است با برنامه‌ریزی و استفاده از ظرفیت‌های کانون اقدامات شایسته‌ای صورت پذیرد.

وی هدف از این نشست را هم‌اندیشی و تبادل‌نظر پیرامون چگونگی برگزاری جشنواره و هم‌چنین بهرمندی بیشتر از امکانات بالقوه مراکز، استفاده از توان‌مندی همکاران در مدیریت برگزاری مراسم و نیز ایجاد زمینه لازم برای جمع‌آوری و آماده‌سازی و اجراء قصه‌های بومی و محلی در شهرستان‌ها عنوان کرد و افزود: شایسته است با تبلیغات و اطلاع‌رسانی مناسب و فضاسازی، آثار بیشتری جذب شود.

پیغمبری با تاکید بر استفاده حداکثری از ظرفیت‌های کانون و مراکز شهرستان‌ها در برگزاری این جشنواره اضافه کرد: خوشبختانه فرصت خوبی برای شهرستان‌ها پدید آمده تا برگزاری این جشنواره‌ها را در شهرستان‌های مختلف داشته باشیم.

گفتنی است، این جشنواره  که دوره قبلی آن در سال ۱۳۹۷ و در تفت برگزار شده بود، از تاریخ ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه در شهرستان میبد برگزارخواهد شد.

علاقمندان شرکت در این جشنواره می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۲۳۵۴۸۵۸ متعلق به کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان شهرستان میبد تماس حاصل فرمایند.