«چله‌ی قصه‌گویی» به کار خود پایان داد

دومین جشنواره چله‌ی قصه‌گویی با معرفی برگزیدگان در بخش‌های پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها، زنان و مردان، دختران و پسران و قصه ۹۰ ثانیه‌ای در شهرستان میبد، به کار خود پایان داد

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، آئین پایانی این جشنواره در سالن فیروز اداره آموزش و پرورش شهرستان مبید برگزار و طی آن از قصه‌گویان برگزیده در بخش‌های مختلف قدردانی شد.

بر این اساس هیات داوران در سه گروه زنان و مردان، دختران و پسران ۱۲تا ۱۸ سال و مادربزرگ‌ها و پدربزرگ‌ها برگزیدگان خود را به این شرح اعلام کردند.

در بخش پدربزرگ‌ها و مادر بزرگ‌ها حاج‌محمد کارگر شورکی با قصه سخاوت، حاج حسن امام با قصه فوت گوزه‌گری و اشرف ابراهیمی با قصه اُمبار به عنوان انتخاب برگزیده هیات داوران در این بخش معرفی شدند و حاجیه عصمت صالح‌زاده با قصه فاطوک در این بخش شایسته تقدیر اعلام شد.

در بخش زنان و مردان نیز فاطمه بحرانی با قصه دیو و پری، فریبا قیومی‌زاده با قصه گیس مروارید، محبوبه بنازاده با قصه شتر رقاص، نجمه ابویی با قصه عاروسی ما یزدیا، مهدیه آرایی با قصه تنهایی حاجی ننه برگزیده شدند.

هیات داوران در این بخش نیز آسیه پارسائیان با قصه اولین روز مدرسه، زهرا دهستانی با قصه مرد حصیرباف، شیرین السادات خوشنام با قصه خواستگاری چشم سفیدها، زهره فلاح‌نژاد با قصه دانه یاقوت، فرزانه قاسمی با قصه قلعه اسرارآمیز، عالیه سادات نجفی با قصه سرو آفاق و طیبه محمدی با قصه عیدی را شایسته تقدیر دانستند.

در بخش دختران و پسران نیز ریحانه عابدینی با قصه تنبل نباش، امیرحسین پورحاصلی با قصه عجیب، هانیه اعتمادیان با قصه خیابون تهران و الناز سعادت جو با قصه کوزه روغن را برگزیدند.

هم‌چنین در این بخش ساجده قاسمی با قصه سر به زیر، مریم جمالداری با قصه درخت غرغرو، نازنین زهرا بهرامی با قصه کویر تشنه، نجمه شریفی با قصه ماه بانو، هانیه سادات دهستانی با قصه گشتی در میبد، زهرا دشت‌آبادی با قصه خوبده شاه و نرگس دهقان با قصه گورخر ایرانی گردن دراز را شایسته تقدیر دانستند.

در بخش قصه‌های ۹۰ ثانیه‌ای نیز هیات داوران برگزیدگان و قصه‌های شایسته تقدیر را به شرح زیر اعلام کردند که آمنه اولیا با قصه زبون چل و چارگز، زهرا صیقل اردکانی با قصه شغالک و فهیمه رضایی با قصه تو هم مثل منی را به عنوان برگزیدگان این بخش معرفی و طیبه جلالپور با قصه مرا یاد و تورا باشد فراموش، فاطمه موحدی فر با قصه بودیم و نبودیم، علیرضا محمدی پناه با قصه امتحان انشاء و فاطمه شبانی‌پور با قصه آقای مظلومی‌پور را شایسته تقدیر دانستند.

هم‌چنین در آیین اختتامیه این دوره از جشنواره در بخش ویژه از پیشکسوت و پژوهش‌گر حوزه‌ی کودک و نوجوان استاد محمدسعید جانب‌اللهی تقدیر به عمل آمد.