شهردار عقدا، عضو سازمان شهرداران‌صلح جهان

رئیس سازمان بین‌المللی شهرداران صلح جهانی در حکمی حسین سعیدی شهردار ۳۴ ساله را به عنوان عضو جدید این سازمان منصوب کرد . کازومی میتسوئی با ارسال نامه‌ای به شهردار عقدا اظهارکرد: با یاری شهرداران عضو این سازمان و ارتباطات فرهنگی بین شهرداران و شهروندان در دنیا بتوان گامی برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی […]

رئیس سازمان بین‌المللی شهرداران صلح جهانی در حکمی حسین سعیدی شهردار ۳۴ ساله را به عنوان عضو جدید این سازمان منصوب کرد .

کازومی میتسوئی با ارسال نامه‌ای به شهردار عقدا اظهارکرد: با یاری شهرداران عضو این سازمان و ارتباطات فرهنگی بین شهرداران و شهروندان در دنیا بتوان گامی برای ترویج فرهنگ صلح و دوستی و زدودن جنگ و خشونت از چهره جهان برداشت و دنیایی پر از صلح و بدون سلاح شیمیایی را شاهد بود.

شهردار هیروشیمای گفت: ما در نقطه آغازین حساسی برای مبارزه در جهت رهاسازی خود از تهدید هسته ای قرار داریم؛ بیایید با هم برای رسیدن به جهانی صلح آمیز و آینده‌ای روشن‌تر تلاش کنیم؛ منتظر مشارکت شما در فعالیت‌های شهرداران صلح از جمله کمپین چشم انداز ۲۰۲۰ هستیم.

حسین سعیدی در گفت و گو با روابط عمومی  اظهار کرد: در سال یک‌بار شهرداران عضو این سازمان در یکی از کشورهای عضو گرد هم می‌آیند تا بر اهمیت تلاش جمعی برای رسیدن به اهداف سازمان تاکید کرده و برنامه‌هایی را در این راستا تنظیم کنند.

شهردار عقدا تصریح کرد: امیدوارم بتوانم مانند دیگر شهرداران ایرانی عضو این سازمان بین المللی با شرکت در اجلاس‌ مختلف بین‌المللی پیام صلح و دوستی ملت ایران اسلامی به ویژه شهروندان فهیم، مهربان و صلح طلب عقدا را به گوش دیگر شهروندان دنیا برسانم. وبا باوربه اینکه صلح نه فقط به معنای نبود جنگ، بلکه صلح یعنی زیستن در فضایی سرشار از انسانیت، عشق، امنیت، آرامش، سلامتی جسم و روان، همچنین در معنای گسترده آن، وجود احترام به زندگی، توجه و احترام به تفاوت های انسانی، نژادها، اقوام، پیروان ادیان، سالمندان، پناهندگان، نهاد خانواده، حفظ محیط زیست