اعلام ویژه‌برنامه‌های روز نهم دی در گفتگو با معاون فرهنگی سپاه میبد

معاون فرهنگی‌ سپاه شهرستان میبد گفت: ویژه برنامه های یوم‌الله نهم دی که روز میثاق امت با ولایت است، در میبد نیز همراه با دیگر نقاط کشور برگزار خواهد شد.

مرتضی بهشتی در گفتگو با میبدما اظهار داشت: ویژه برنامه های روز نهم دی با همکاری دفتر امام جمعه، سپاه، فرمانداری، شهرداری، سازمان تبلیغات و اداره ارشاد با مراسم محوری در شبستان حضرت زهرا(س) در مصلی آیت الله اعرافی از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح و با سخنرانی برادر حاج محمود زارع برگزار خواهد شد.

وی افزود: دوشنبه عصر نیز از ساعت ۱۵ الی ۱۷ نشست بصیرتی «لنزهای رنگی در فضای جنگی» ویژه بانوان شهرستان در رضویه فیروزآباد برگزار خواد شد.

بهشتی افزود: فردا نهم دی، حجت الاسلام والمسلمین حسنی در مسجد صاحب الزمان بفروئیه، حجت الاسلام مرتضی برزگر در مسجد جامع قلعه فیروزآباد، شیخ مقداد زارعی در مسجد امام شهیدیه، حجت الاسلام سلیمانی در امامزاده میرشمس الحق، شیخ ابوالفضل دهقانی در مسجد الغدیر ندوشن و برادر محمد جواد فاضلی در حسینیه علی آباد میبد به سخنرانی بعد از نماز مغرب و عشاء با موضوع این روز بزرگ خواهند پرداخت.

مرتضی بهشتی گفت: یوم الله نه دی، خروش دین‌خواهی و ولایتمداری مردم در مقابل پیچیده ترین فتنه پس از انقلاب ۱۳۵۷ بود که به لطف خدا، دشمنان را بیش از پیش در رسیدن به اهدافشان نا امید کرد و باید یاد این خروش عاشورایی مردم در مقابل یزیدیان زمان برای همیشه زنده نگه داشته شود.