با توجه به حجم ورودی پرونده در دادگستری میبد، وضعیت رسیدگی بسیار خوب است + تصاویر

رئیس کل دادگستری استان یزد گفت: وضعیت فعالیت دادگستری در میبد با توجه به میزان پرونده ورودی بسیار خوب است.

به گزارش میبدما؛ غلامعلی دهشیری در حاشیه دیدار مردمی در دادگستری شهرستان میبد اظهار داشت: در مجموع با اینکه شهرستان میبد از لحاظ حجم ورودی پرونده ها در استان دوم می باشد، اما وضعیت بسیار خوبی را در رسیدگی شاهد هستیم.

وی افزود: شعبه حقوقی میبد نیز با تایید حدود ۹۰ درصدی آراء اعتراضی در تجدید نظر، رتبه اول حوزه قضایی را در استان دارا می باشد.

دهشیری با اشاره به این موضوع که شعبه میبد در کم کردن حجم پرونده های ورودی نیز نسبتاً موفقیت خوبی را داشته بیان داشت: در محور اطاله دادرسی نیز به علت اینکه وضعیت بیشتر پرونده ها صنعتی می باشد و این پرونده ها پیچیدگی های خاص خود را دارد، تلاش شده است تا واحد های صنعتی دچار تعطیلی نشوند.

وی با اشاره به تشویق شدن قاضی میبدی در حوزه شورای حل اختلاف به علت عملکرد خوب، افزود: در بحث افزودن فضای فیزیکی در شورای حل اختلاف نیز، زمینی در شهرک صنعتی دیده شده که مراحل اولیه بررسی و تحویل آن در حال اقدام است.

غلامعلی دهشیری در پاسخ به خبرنگار میبدما در مورد وضعیت برخورد با بی حجابی و حواشی این ناهنجاری در فضای مجازی نیز گفت: شخصاً پیگیر این موضوع بوده ام و حتی در کمپ های کویرنوردی نیز حضور داشته ام و وضعیت را از نزدیک بررسی کرده ام، وضعیت خوبی را شاهد نیستیم و این موضوع را به مسئولین ذی‌ربط هم انتقال داده ام، البته اولین کاری که باید صورت بگیرد فرهنگ سازی می باشد که باید با جدیت پیگیری شود.

گفتنی است غلامعلی دهشیری رئیس کل دادگستری استان یزد و علی اکبر شمس قائم مقام رئیس کل دادگستری جهت دیدار و بررسی مشکلات مردمی و جلسه با مسئولین و کارمندان دادگستری میبد امروز صبح وارد میبد شده که این بازدید و دیدار تا انتهای وقت اداری امروز به طول انجامید.