گزارش تصویری از جلسه شورای اداری شهرستان میبد در هفته دولت

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد گفت: افتتاح پروژه ها در هفته دولت از این جهت حائزاهمیت است که امید را در دل مردم زنده نگه می دارد.

به گزارش میبدما؛ اکرم فداکار معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری یزد در جلسه صبح امروز شورای اداری شهرستان میبد، اظهار داشت: سرمایه اجتماعی شهرستان میبد، مردم خیر و نیکوکار آن هستند که در امور اجتماعی دغدغه بسیار زیادی دارند.

وی با اشاره به همکاری خوب مردم میبد در پروژه های عمرانی افزود: شهرستان میبد در بین شهرستان های استان یزد نیز جایگاه بسیار خوبی دارد و این جایگاه فقط به مشارکت های اجتماعی نیز خلاصه نمی شود و در حوزه های آموزشی نیز مانند رتبه‌آوری در کنکور حرف اول را می زند.

وی با اشاره به وضعیت اقتصادی و کمبود منابع مالی بیان داشت: در زمانی که کمبود منابع مالی وجود دارد، باید با استفاده از خلاقیت، فن‌آوری بومی و نیروهای جوان نقایص را جبران کنیم و حتی بهترین رشد را نیز داشته باشیم.

اکرم فداکار در انتها با اشاره به نهایی شدن نقش میبد در آمایش استان از مسئولین شهرستان درخواست کرد زمان یک ماهه باقیمانده را برای اصلاح این طرح از دست ندهند.

در انتهای این جلسه، افتتاح نمادین پروژه های هفته دولت با حدود ۸۰ پروژه و با هزینه ای بالغ بر ۸۰ میلیارد تومان، انجام شد و از چند طرح به صورت نمونه بازدید به عمل آمد.