راه اندازی بازارچه دائمی بانوان کارآفرین میبدی

نخستین بازارچه دائمی بانوان کارآفرین شهرستان میبد با هدف رونق اقتصادی و حمایت از تولیدات مشاغل خانگی بانوان این شهرستان دایر شد.

به گزارش میبدما به نقل از ایمنا، «علیرضا نقوی»، شهردار میبد در مراسم آغاز بکار این بازارچه با بیان اینکه بازارچه‌ها فرصت مناسبی برای توسعه گردشگری است، اظهار کرد: در هر شهر و محله بازارچه‌های دائمی، هفتگی، فصلی و شب‌بازارها بهترین فرصت برای آشنایی گردشگران با محصولات کارآفرینان آن شهر و دیار است و می‌تواند به گردشگری رونق دهد.

وی اظهار کرد: بانوان بخش اعظم و تاثیرگذار جامعه در تمام عرصه‌ها هستند و وجود نمایشگاه‌های فروش دائمی تولیدات بانوان کارآفرین نقش مهمی در ایجاد امید در میان این قشر دارد.

شهردار میبد تاکید کرد: این بازارچه‌ها بهترین و مناسب‌ترین فرصتی است که بانوان میبدی توانمندی‌های خود را در معرض نمایش عموم قرار دهند.

بازارچه‌ها می‌توانند به توسعه درآمد پایدار شهرداری‌ها کمک کنند

«علیرضا ابوالحسنی»، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار میبد نیز در حاشیه این مراسم، گفت: راه‌اندازی بازارچه‌های دائمی علاوه بر ایجاد رونق تولید می‌تواند ثمرات فراوان دیگری را نیز به دنبال داشته باشد.

وی با بیان این که بازارچه‌ها می‌توانند به توسعه درآمد پایدار شهرداری‌ها کمک کنند، اظهار کرد: میبد به عنوان یک مرکز خرید از گذشته شناخته شده است و با عرضه تولیدات داخلی با قیمت مناسب‌تر در این بازارچه می‌توان در جهت ارتقای رفاه مردم کمک کرد.

ابوالحسنی عنوان کرد: فرمانداری به عنوان یک نهاد حاکمیتی حل اشتغال جوانان و حمایت از کارآفرینان در اولویت برنامه‌های خود قرار داده و در این راستا از هیچ تلاش و کوششی دریغ نخواهد کرد.