ضرورت تسریع در احداث جاده ورزنه ـ ندوشن

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد بر ضرورت تسریع در احداث جاده ورزنه ـ ندوشن تاکید کرد.

به گزارش میبدما به نقل از مهر، محسن صادقیان در بازدید از جاده در دست ساخت ندوشن ـ ورزنه با بیان اینکه پیشرفت این پروژه به کندی انجام شده است، اظهار داشت: لازم است این پروژه با سرعت بیشتری احداث و عبور و مرور در آن جاری شود.

وی با تاکید بر ضرورت سرعت بخشیدن به عملیات اجرایی این پروژه عنوان کرد: موانع و مشکلاتی که در مسیر احداث این پروژه قرار دارد، شناسایی شده و در صدد رفع آن هستیم و امیدواریم سرعت احداث این مسیر افزایش یابد.

صادقیان با بیان اینکه این محور، ارتباط استان یزد را به استان اصفهان فراهم می کند، افزود: به طور قطع احداث این جاده می تواند به تقویت صنعت گردشگری استان و رونق اقتصادی منطقه ندوشن و ورزنه کمک کند.

به گزارش مهر، احداث جاده ندوشن به ورزنه از سال ۸۷ آغاز شده که با تکمیل و بهره برداری از آن بیش از ۷۰ کیلومتر مسیر استان های یزد و اصفهان کوتاه می شود و موجب تسهیل همچنین نزدیکی ترابری بین دو استان یزد و اصفهان و رونق گردشگری به دلیل قرار گرفتن قلعه خرگوشی و باتلاق گاوخونی در این مسیر نیز می شود.

ندوشن یکی از شهرهای شهرستان میبد استان یزد است و این شهر در کنار جاده باستانی یزد ـ اصفهان (جاده گاوخونی) واقع شده‌ است و فاصله آن تا شهرستان تاریخی ورزنه (اصفهان) ۹۵ کیلومتر است.