برخورد با متخلفان افزایش قیمت آجر در میبد

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میبد گفت: با کسانی که بدون مبنا و مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت آجر نمایند برخورد می کنیم. حجت الله خلیلی در گفتگوی اختصاصی با نارین نیوز اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر تعدادی از دارندگان کوره های تولید و فروش آجر به بهانه های افزایش نرخ […]

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میبد گفت: با کسانی که بدون مبنا و مجوز قانونی اقدام به افزایش قیمت آجر نمایند برخورد می کنیم.

حجت الله خلیلی در گفتگوی اختصاصی با نارین نیوز اظهار داشت: متاسفانه در روزهای اخیر تعدادی از دارندگان کوره های تولید و فروش آجر به بهانه های افزایش نرخ دستمزد و مواد اولیه، قیمت آجر را افزایش داده اند و در مواردی نیز اقدام به فروش علی الحساب می نمایند که این موضوع علاوه بر این که تخلف به شمار می رود، نارضایتی مردم را نیز در پی داشته است.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان میبد با بیان این مطلب که هرگونه افزایش قیمت در خصوص آجر و نان منوط به مجوز استانداری و یا فرمانداری می باشد، تصریح کرد: با کسانی که قبل از صدور نرخ نامه و مجوز افزایش قیمت آجر از سوی مراجع ذی صلاح اقدام به افزایش قیمت کنند برخورد قانونی می کنیم.

وی فروش علی الحساب محصول را نیز عذر بدتر از گناه برشمرد و اظهار داشت: فروش به صورت علی الحساب و یا امتناع از عرضه محصول نیز تخلف به شمار می رود و با آن برخورد می شود.

خلیلی همچنین گفت: هماهنگی لازم با اداره تعزیرات حکومتی شهرستان صورت گرفته و از شهروندان در خواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی به اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مراجعه نموده و شکایت نمایند و یا مراتب را با شماره ۱۲۴ در میان بگذارند.