تخصیص ۲۱ میلیارد تومان بودجه به شهرستان میبد

در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان که با حضور فرماندارمیبد، رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد و جمعی از مسئولان برگزار شد؛ ۲۱ میلیارد تومان بودجه از اعتبارات استانی به شهرستان میبد نظر گرفته شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی فرمانداری میبد، نشست کمیته برنامه‌ریزی شهرستان میبد با حضور «حسین فلاح» فرماندار، «سید مجتبی حسینی پور» رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد و جمعی از مسئولین در سالن اندیشه فرمانداری برگزار شد.

فرماندارمیبد در این نشست با تشکر از مسئولان سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی یزد گفت: بودجه متوازن هست و با توجه به الزامات و شاخص‌ها باید توزیع شود و به میزان محدود اعتبار هم هست و با توجه به سرفصل‌ها توزیع خواهد شد.

حسین فلاح از همراهی سایر مسئولان اداره‌های استان و شهرستان در تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام سال گذشته و با توجه به اعتبارات تشکر کرد و همکاری در حفظ تعادل توزیع اعتبارات را خواستار شد.

وی همچنین به پیگیری اختصاص یک درصد درآمد فروش معادن حدود ۲۸۷ میلیارد تومان برای افزودن به اعتبار استانی، به همت مسئولان استان و نمایندگان استان خبر داد و گفت: در صورت تحقق این امر فرصت خوبی برای استان فراهم خواهد کرد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان یزد نیز در این نشست با اشاره به اختصاص ۲۱ میلیارد تومان اعتبار به این شهرستان، گفت: اولویت توزیع اعتبار، با طرح‌های نیمه‌تمام و عام‌المنفعه است تا در سریع‌ترین زمان ممکن مورد بهره‌برداری قرار گیرد.