خرید دستگاه آب‌شیرین‌کن برای میبد

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گفت : در سال آبی ۹۲-۹۱ میزان بارندگی در شهر یزد ۹/۸۳ میلیمتر بوده و در سال آبی ۹۳-۹۲ تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه میزان بارندگی تنها ۳۶ میلیمتر بوده است بنابراین مردم باید کنترل بیشتری روی مصارف خود داشته باشند تا در آینده با بحران […]

مدیر دفتر روابط عمومی و آموزش همگانی شرکت آبفا گفت : در سال آبی ۹۲-۹۱ میزان بارندگی در شهر یزد ۹/۸۳ میلیمتر بوده و در سال آبی ۹۳-۹۲ تا تاریخ ۱۱ اسفند ماه میزان بارندگی تنها ۳۶ میلیمتر بوده است بنابراین مردم باید کنترل بیشتری روی مصارف خود داشته باشند تا در آینده با بحران آب مواجه نشویم .

محمد حسین شرعیاتی با بیان اینکه صرفه جویی به عنوان یک وظیفه ی ملی شمرده میشود اظهار داشت : مردم باید مسئله ی کمبود آب را در شهر یزد جدی بگیرند و مصارف خود را با این کمبود آب مطابقت دهند .

وی افزود: ما در یک منطقه ای با اقلیم خشک و منابع آبی کم زندگی میکنیم بنابر این باید صرفه جویی را امری ضروری بدانیم چرا که در زمان مصرف آب هر یک دقیقه صرفه جویی باعث حفظ و ذخیره ی ۵ الی ۲۰ لیتر آب می شود .

وی با توجه به نزدیک شدن به سال نو تاکید کرد : شهروندان قبل از سفر و به هنگام خارج شدن از منزل نسبت به بستن شیر فلکه بعد کنتور خود اقدام نمایند تا از بروز مشکلات و حوادث احتمالی که باعث هدررفت آب و همچنین آسیب رسانی به ساختمان می شود جلوگیری به عمل آید .

خرید ۳ دستگاه آب شیرین کن سیار

مدیر دفتر بهره برداری تاسیسات آب آبفای استان یزد ازخرید ۳ دستگاه آب شیرین کن سیار برای شهرهای اردکان ، بافق و میبد خبر داد .

سامان شهرام گفت : با توجه به مسئله کمبود آب در استان و وابستگی شدید برخی از شهر های استان به آب انتقالی و به منظور تامین حداقل آب شرب مورد نیاز شهروندان ، تعداد سه دستگاه آب شیرین کن برای شهرهای اردکان ، بافق و میبد از محل اعتبارا ت عمرانی خریداری و آماده ی نصب می باشد .

وی اظهار داشت : این سه دستگاه آب شیرین کن با روش RO و به منظور تامین آب شرب با کیفیت مناسب در شهرهای اردکان ، بافق و میبد و تامین بخشی از کمبود آب شرب شهر های مذکور در مواقع بحران خریداری گردید .

شهرام بیان داشت : از این سه دستگاه ، دو دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت هرکدام ۱۵۰ متر مکعب در شبانه روز در شهر های اردکان و بافق و یک دستگاه آب شیرین کن با ظرفیت ۱۰۰ متر مکعب در شبانه روز در میبد راه اندازی خواهد شد .

وی افزود : مجموع هزینه های خرید ، نصب و راه اندازی سیستم های مذکور بالغ بر ۲ هزار میلیون ریال می باشد.