کارگاه پوستر با حضور هنرمندان ۵ استان در یزد برگزار می‌شود

رئیس حوزه هنری یزد گفت: کارگاه تخصصی خلق پوستر با عنوان «بهشت همین نزدیکی» با محور آیات قرآن کریم با حضور استاد مسعود نجابتی و هنرمندان پنج استان کشور در یزد برگزار می‌شود.

به گزارش میبدما؛ محمدصادق کوچک‌زاده در گفتگو مهر با اشاره به برگزاری نخستین جشنواره ملی طراحی پوستر «۴۰ آیه زندگی» با محوریت خانواده و سبک زندگی اسلامی در یزد از برگزاری کارگاه خلق پوستر «بهشت همین نزدیکی» از برنامه‌های جنبی این جشنواره خبر داد.

وی افزود: این کارگاه آموزشی‌ ـ‌ تولیدی همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) و هفته ازدواج زیر نظر استاد مسعود نجابتی چهره سرشناس گرافیک معاصر ایران با همراهی سیدمهدی حسینی و محمدحسین مؤیدی از طراحان گرافیک کشور برگزار خواهد شد.

رئیس حوزه هنری استان یزد با بیان اینکه این کارگاه تخصصی ۱۵تا ۱۷ مرداد در سالن شهید بهشتی سازمان جهاد کشاورزی یزد برگزار می‌شود، ادامه داد: در این کارگاه سه روزه بیش از ۳۰ هنرمند از استان‌های خراسان رضوی، کرمان، خراسان جنوبی، سیستان و بلوچستان و یزد، ضمن دانش‌افزایی و هم‌اندیشی، با تأسی از ۴۰ آیه کلام وحی به خلق پوستر در زمینه خانواده، ازدواج و سبک زندگی اسلامی می‌پردازند.

کوچک‌زاده، فرهنگ‌سازی در خصوص سبک زندگی اسلامی و ایرانی، عمومی‌سازی پوستر برای بهره‌برداری آحاد جامعه، جریان‌سازی مبانی قرآنی در زندگی روزمره به ویژه برای زوج‌های جوان، توجه ویژه به الگوسازی برای جوانان با عنایت به بیانیه گام دوم، خلق آثار ارزشمند و تأثیرگذار بر مبنای آیات قرآن کریم و کمک به ارتقاء سطح محتوایی و کیفی آثار را از جمله اهداف این کارگاه برشمرد.

وی با اشاره به محدودیت حضور در کارگاه گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این دوره آموزشی ـ تولیدی می‌توانند مشخصات، سوابق کاری و ۵ اثر شاخص خود را به نشانی: artyazd@yahoo.com ارسال یا از طریق تارنمای www.artyazdplus.ir ثبت نام کنند و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۶۲۳۱۴۰۰ داخلی ۱۸ تماس بگیرند.

کوچک‌زاده تصریح کرد: هنرمندان پس از ارزیابی و تأیید آثارشان توسط اساتید، برای حضور در کارگاه دعوت می‌شوند.