نیکوکار خارج از کشور از۲۰ یتیم یزدی حمایت می‌کند

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد گفت: نیکوکار خارج از کشور حمایت ۲۰ یتیم یزدی را بر عهده دارد و تاکنون ۱۹ میلیون تومان به آن‌ها کمک کرده است.

به گزارش میبدما به نقل از سایت خبری کمیته امداد، غلامرضا مشعل چی، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد بابیان اینکه طرح اکرام ایتام ازجمله طرح‌های مشارکتی این نهاد است که با استقبال خوب نیکوکاران داخل و خارج از استان و حتی خیران خارج از کشور مواجه شده است، گفت: نیکوکار خارج از کشور حمایت ۲۰ یتیم یزدی را بر عهده دارد و تاکنون ۱۹ میلیون تومان به آن‌ها کمک کرده است.

وی افزود: حدود ۱۳ هزار حامی در استان یزد حمایت ۴۱۷۹ یتیم و فرزندان نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» بر عهده‌دارند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان یزد تصریح کرد: ۷۳۰۱ حامی نیکوکار سرپرستی ۱۵۰۲ یتیم تحت حمایت کمیته امداد استان را در قالب طرح اکرام و ۵۶۳۳ حامی نیز حمایت ۲۶۷۷ فرزند نیازمند غیر یتیم را در قالب طرح محسنین عهده‌دار هستند.

وی یادآور شد: طرح اکرام ایتام یکی از طرح‌های حوزه مشارکت‌های مردمی این نهاد است که بر اساس آن خیران می‌توانند با پرداخت حداقل ۵۰۰ هزار ریال به‌صورت ماهیانه، حمایت مادی و معنوی یک یا چند یتیم تحت حمایت را به‌عنوان فرزندان معنوی خود عهده‌دار شوند، طرح محسنین نیز برای حمایت از خانواده‌های نیازمند غیر یتیم دارای سرپرست بیمار و ازکارافتاده است.

شایسته ذکر است: طی سال گذشته ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به‌صورت نقد، کالا و خدمات توسط این حامیان در قالب طرح «اکرام ایتام» و «محسنین» به خانواده‌های تحت حمایت کمک شده است.