حمله افراد مست به خودروی نماینده یزد

سید محمد مزیدی یکی از مسئولین دفتر محمد صالح جوکار در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص حمله چند نفر به خودروی نماینده مردم یزد و اشکذر اظهار داشت: شب گذشته پس از پایان یادواره شهدای کهدوئیه، راننده جوکار به دلیل اینکه با جاده آشنا نبود من به عنوان راننده پشت ماشین نشستم تا […]

سید محمد مزیدی یکی از مسئولین دفتر محمد صالح جوکار در مصاحبه با خبرنگار یزد رسا در خصوص حمله چند نفر به خودروی نماینده مردم یزد و اشکذر اظهار داشت: شب گذشته پس از پایان یادواره شهدای کهدوئیه، راننده جوکار به دلیل اینکه با جاده آشنا نبود من به عنوان راننده پشت ماشین نشستم تا به یزد بیاییم.

وی ادامه داد: پس از اینکه به حوالی بیدآخوید رسیدیم ساعت ۱۱:۳۰ بود که ۶ الی ۷ نفر که از حالت روانی خوبی برخودار نبودند به سمت ماشین ما که جوکار نماینده مردم یزد و اشکذر نیز در آن حضور داشت حمله کردند.

وی ادامه داد: این افراد که تعداد آن ها به ۱۲ نفر می رسید دو ماشین داشتند که یکی از ماشین های خود که نیسان بود را روشن گذاشته بودند و چراغ ماشینشان به سمت ما بود.

وی گفت: ۶ یا ۷ نفر از آن ها طی دو مرحله به ما حمله کردند و بنده با دو ویراژی که دادم توانستیم فرار کنیم و ۵ الی ۶ نفر از این افراد نیز کنار ماشین دوم ایستاده بودند و جلو نیامدند.

وی ادامه داد: این افراد که برخی از آنان دو شیشه مشروب به گردن خود آویزان کرده بودند و به نظر می رسید قرص های روان گردان نیز مصرف کرده اند به جلو ماشین ما پریدند و بنده چون با جاده آشنا بودم با دو ویراژی که دادم توانستم از بین آن ها عبور کنم.

مزیدی تصریح کرد: به لطف خدا در این حمله شبانه به ما آسیبی نرسید و اگر خدایی نکرده در ابتدای مسیر من پشت فرمان ماشین ننشسته بودم و راننده آقای جوکار که آشنائیتی با جاده نداشت به پشت ماشین نشسته بود یا خودروی ما توسط این افراد متوقف می شد و یا ماشین ما به ته دره سقوط می کرد.

مزیدی خاطرنشان کرد: بعد از این قضیه با کبیری فرمانده حوزه مقاومت بسیج حزب الله دهستان کهدوئیه و سرهنگ فلاح فرمانده سپاه تفت که در یادواره شهدای کهدوئیه بودند تماس گرفتیم و کبیری به ما گفت فقط فرار کنید چون سه الی چهار بار دیگر نیز قضیه مشابه ای در این منطقه اتفاق افتاده و افرادی با حمله به ماشین هایی که در این مسیر در حال رفت و آمد بوده اند افراد را مورد اذیت و آزار قرار داده و اموالشان را به غارت برده اند.

وی ادامه داد: ساعت ۱:۳۰ نیمه شب بود که سرهنگ فلاح فرمانده سپاه تفت با ما تماس گرفتند و از دست گیری این افراد توسط نیرو های سپاه خبر دادند.

وی گفت: این افراد توسط سپاه به مقامات قضایی تحویل داده شده اند تا به جرم آن ها رسیدگی شود.

گفتنی است چندی پیش جوکار در مراسم تودیع و معارفه فرماندار یزد از جمع آوری پاسگاهی در استان یزد و سرقت های زنجیره ای در این استان که امنیت مردم را در هم ریخته است گلایه و هشدار  داده بود که متاسفانه زیاد جدی گرفته نشد امید است که مسئولین انتظامی استان نسبت به برقراری امنیت هرچه بیشتر تلاش کنند و مسئولین دادستانی و قضایی استان با قاطعیت هرچه تمام تر با مجرمانی که امنیت استان را زیر سئوال برده اند برخورد جدی تری کنند.