“اردکان گویا” یک ساله شد

با توجه به سپری شدن یکسال از فعالیت پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا؛ بر خود لازم دیدیم تا گزارشی مختصر از اقدامات صورت گرفته خدمتتان ارائه نماییم. در ابتدا جا دارد از تمام کسانی که از روز افتتاح رسمی سایت (۱۳ فروردین ۱۳۹۲ ) تا به امروز ما را یاری نموده اند صمیمانه تشکر و […]

با توجه به سپری شدن یکسال از فعالیت پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا؛ بر خود لازم دیدیم تا گزارشی مختصر از اقدامات صورت گرفته خدمتتان ارائه نماییم.

در ابتدا جا دارد از تمام کسانی که از روز افتتاح رسمی سایت (۱۳ فروردین ۱۳۹۲ ) تا به امروز ما را یاری نموده اند صمیمانه تشکر و قدردانی کنیم.

این سایت توسط جمعی از جوانان و دانشجویان شهرستان اردکان فراهم آمده است و حرکت در راستای اطلاع رسانی شفاف، بیان افکار و اندیشه ها را وظیفه خود می داند و با مطالب متنوع خود سعی در ارائه تصویر تقریبا جامعی از جامعه دارد و ان شاء الله همیشه با تمام توان و تمام قد به دفاع از ارزش های ناب انقلاب اسلامی و رهبری آن حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای نایب امام زمان (عج) خواهد پرداخت.

هدف ما از ایجاد این پایگاه خبری این بود که بتوانیم آیینه و انعکاس صدای مردم دیار کویریمان باشیم و با صراحت می گوییم که بیطرف نیستیم چون معتقدیم ستیز حق و باطل تا آخر ادامه خواهد داشت.

همواره تلاش کردیم تا بتوانیم اخبار صحیح را سریعا به اطلاع همشهریان عزیزمان برسانیم و خدمات ارائه شده مسئولان و خدمتگذاران ملت را مطرح کنیم و از طرفی دیگر با انتقال مشکلات و انتقادات همشهریان به مسئولین شهرستان به عنوان حلقه اتصال میان مردم و مسئولین باشیم و در این راه از هیچ کوششی فروگذار نخواهیم کرد.

امیدوارم بازدید کنندگان محترم نقص ها و کم کاری هایی که در سال گذشته وجود داشت را بر ما ببخشند و ما را با مطالب و نظرات خود همچون گذشته یاری نمایند تا شاهد پیشرفت جامع ترین، به روز ترین و پربازدید ترین پایگاه اطلاع رسانی  شهرستان اردکان باشیم.

لازم به ذکر است این وبسایت دارای مجوز فعالیت از ستاد ساماندهی پایگاههای اینترنتی و ستاد ثبت اینترنتی پایگاههای خبری  می باشد، که هر دو  که زیر نظر وزرات فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند.

در ادامه به بررسی عملکرد یکساله پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا خواهیم پرداخت:

در این یکسال حدود ۵۱۰۰ مطلب در این پایگاه اطلاع رسانی منتشر شده است که میانگین انتشار آن هر روز ۱۴ خبر می باشد.

و از ۱۰۰۰ بازدید روزانه به ۶۰۰۰ بازدید روزانه رسیده است.

رتبه کشوری این سایت از نظر میزان بازدید کننده آن که توسط سایت مرجع آلکسا محاسبه شده است  ۷,۱۸۹ می باشد.

هر بازدید کننده بیش از ۷ دقیقه در سایت وقت می گذراند و ۸ صفحه را مطالعه می کند.

لازم به ذکر است محبوبیت سایت از نظر بازدید کنندگان ۳۳ درصد می باشد.

این پایگاه خبری دارای بیش از ۱۵ خبرنگار افتخاری در شهرها و روستاهای شهرستان اردکان می باشد و همچنان آمادگی خود را برای جذب و آموزش خبرنگار افتخاری اعلام می دارد.

 و آخر دعوانا ان الحمد لله رب العالمین

مدیر مسئول پایگاه اطلاع رسانی اردکان گویا

چهارشنبه ۱۴ فروردین ماه ۱۳۹۳