دمای هوا در برخی مناطق یزد به ۴۰ درجه می‌ رسد

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد با اشاره به اینکه امروز بافق با دمای ۳۸ درجه گرمترین نقطه استان یزد بود، گفت: دمای هوا در این شهرستان طی یکی دو روز آینده به ۴۰ درجه می‌رسد.

به گزارش میبدما؛ سیدعباس میرحسینی در گفتگو با مهر اظهار داشت: هوای استان یزد در بسیاری از نقاط در حال حاضر ابری همراه با وزش باد در اوایل شب با افزایش ابر و در برخی نقاط به ویژه مناطق مرکزی و جنوبی همراه با وزش باد شدید و گرد و خاک موقتی خواهد بود و احتمال رگبار و رعد و برق پراکنده نیز وجود دارد.

وی افزود: سه‌شنبه نیز هوای یزد صاف تا قسمتی ابری همراه با کاهش دما و در بعضی ساعات به ویژه در ساعات ظهر و بعدازظهر همراه با باد نسبتاً شدید خواهد بود و در چهارشنبه نیز شاهد افزایش دما در این استان هستیم.

میرحسینی با اشاره به اینکه امروز بافق گرمترین نقطه استان یزد با دمای ۳۸ درجه بود، گفت: دمای هوا در این شهرستان طی یکی دو روز آینده افزایش می‌یابد و به ۴۰ درجه می‌رسد.

رئیس گروه پیش‌بینی هواشناسی یزد خاطرنشان کرد: فردا گاریز خنک‌ترین نقطه استان یزد است که دمای هوا در این منطقه در خنک‌ترین ساعات روز به ۱۶ درجه و در گرمترین ساعات به ۳۱ درجه می‌رسد.

میرحسینی یادآور شد: سه‌شنبه تقریباً در همه مناطق استان یزد شاهد کاهش یک تا دو درجه‌ای دما خواهیم بود اما روز چهارشنبه‌، دما مجدداً افزایش می‌یابد و نسبت به امروز گرمتر خواهد شد.

وی افزود: دمای هوا در روز چهارشنبه در اغلب نقاط استان بین ۳۵ تا ۴۰ درجه متغیر است و در مجموع پایان هفته گرمتری نسبت به روز جاری خواهیم داشت.