تصاویر/ نشست ادبی معرفی کتاب تاریخ‌فلسه‌یزد برگزار شد

نشست ادبی معرفی کتاب «تاریخ فلسفه یزد» به نویسندگی حمیدرضا عبدلی مهرجردی در کافه کتاب حسابی برگزار شد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد؛ نشست ادبی معرفی کتاب «تاریخ فلسفه یزد» در کافه کتاب حسابی برگزار شد

این نشست به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان میبد و با همکاری کافه کتاب حسابی و انجمن نویسندگان میبد و با حضور علاقه مندان کتاب و برخی از چهره های فرهنگی شهرستان پنج شنبه شب مورخ۱۶اسفند برگزار گردید.

گفتنی است کتاب «تاریخ فلسفه یزد» توسط حمیدرضا عبدلی به نگارش درآمده و روانه بازار نشر شده است. این کتاب با مقدمه اکبر قلم سیاه آغاز و سپس به معرفی چهره های  فلسفی یزد می پردازد.

کتاب تاریخ فلسفه یزد در ۲۱۰ صفحه و در قطع رقعی به قیمت ۱۲ هزارتومان به زیور چاپ آراسته شده است.

لازم به ذکر است حمیدرضا عبدلی از معلمین جوان و خوش ذوق میبدی است. وی دارای مدرک کارشناسی تربیت معلم قرآن مجید از دانشکده علوم قرآنی میبد و کارشناسی ارشد فلسفه از دانشگاه اصفهان است. این محقق جوان هم اکنون در رشته دکتری فلسفه دانشگاه اصفهان مشغول به تحصیل می شود.

این نویسنده جوان صاحب آثاری مانند تفسیر “فلسفی قرآن؛ رویکرد ها و آسیب‌ها”؛ “زندگی آرام”؛ “ترجمه کتاب مثلث خدا جهان انسان: گفتگویی بین علم و دین”، “قرآن، حقیقت، خیر و زیبایی: مقالاتی در تفسیر موضوعی قرآن” و “از بیت الحکمه سیاسی تا نهضت فرهنگی ترجمه” می باشد.