استاندار جدید یزد با نگاهی عادلانه و فرا جناحی، استان را مدیریت کند

امام جمعه موقت میبد گفت: برای حل مشکلات عدیده استان یزد استاندار جدید باید با نگاهی عادلانه و فرا جناحی عمل کند تا هم خدا و هم مردم از او راضی باشند.

به گزارش میبدما به نقل از میبدخبر، حجت الاسلام محمود کارگر در خطبه های این هفته نماز جمعه میبد ضمن تبریک به محمد علی طالبی استاندار جدید یزد بیان داشت: امیدواریم استاندار جدید بتواند در دوران مسئولیت خود به گونه ای عمل کند که مردم پس از پایان مسئولیت قضاوت خوبی در موردش داشته باشند.

وی افزود: با توجه به مشکلات عدیده ای نظیر آب، بیکاری، ازدواج، مسکن و مشکلات بخش صنعت که در استان یزد وجود دارد استاندار جدید با نگاهی عادلانه و فرا جناحی استان را به بهترین نحو مدیریت کنند تا بر مشکلات فائق آیند.

حجت الاسلام کارگر با اشاره به اینکه استاندار باید مردم دار باشد، گفت: در دوره جدید استاندار باید نگاهی عادلانه به کل استان داشته و نسبت به اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه دغدغه مند بوده و مشکلات استان را با قوت رسیدگی کند.

امام جمعه موقت میبد ضمن تقدیر از خدمات رمانی قمی استاندار سابق یزد ابراز داشت: زمانی قمی استانداری با تجربه، انقلابی بود که دغدغه مردم و مستضعفین داشت. وی در پایان سال و در شورای اداری به مدیران کل و فرمانداران تاکید داشت که حق ندارید به مسافرت بروید و باید به مشکلات جامعه و بویژه مستضعفین رسیدگی کنید.

وی اظهار داشت: استاندار اسبق یزد هنگام ورود به شهرستان ها با ائمه جمعه و علما دیدار داشت و به آنها احترام می گذاشت و مستضعفین را اکرام می کرد.

حجت الاسلام کارگر در پایان تصریح داشت: بنده با شناختی که از ایشان و عملکردشان دارم اذعان می کنم که استاندار سابق حقیقتا برای استان وقت می گذاشت و با تجربه ای که داشت برای استان کار می کرد و امیدوارم استاندار جدید نیز با همین روحیه به مشکلات استان رسیدگی کنند.