به زودی دو خانه تکواندو در میبد راه اندازی می شود + تصاویر

مرتضی بیکی به عنوان رئیس هیئت تکواندو شهرستان میبد معرفی شد.

به گزارش میبدما؛ در جلسه ای که صبح امروز در مجموعه کانون فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج میبد و با حضور فرماندار، فرمانده سپاه، رئیس هیئت تکواندی استان یزد و برخی از مسئولین و فعالین رشته تکواندو برگزار شد، مرتضی بیکی به عنوان رئیس هیئت تکواندی شهرستان معرفی شد.

مرتضی بهشتی مسئول فرهنگی ناحیه مقاوت بسیج میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما، اظهار داشت: با انتصاب آقای بیکی در این سمت، در روزهای آتی دو خانه تکواندو در مکان مجموعه کانون فرهنگی بسیج و در محله علی آباد میبد راه اندازی خواهد شد.

وی با اشاره به ۱۳ کلاس آموزشی دیگر در این مجوعه ها، گفت: سپاه میبد با ۱۰ سالن ورزشی و برنامه ریزی های صورت گرفته در این زمینه به بحث ورزش در شهرستان کمک خوبی کرده است.

بهشتی با اشاره به کلاس های برگزار شده در سه سالن کانون جوانان، سالن ژیمناستیک و سالن موجود در بسیج دانشجویی، ادامه داد: در این مجموعه با تقسیم بندی روزهای فرد برای برادران و روز های زوج برای خواهران، انواع کلاس ها مانند کاراته، خیاطی، رشته عکاسی و خبرنگاری که هنوز به حد نصاب نرسیده، طراحی، کاردستی، فتوشاپ، آفیس مقدماتی و پیشرفته و … در حال برنامه ریزی و فعالیت می باشد.

وی بیان داشت: برگزاری دو کلاس ویژه کارمندان و فرهنگیان به درخواست آموزش و پرورش، همچنین در اختیار قرار دادن کلاس کامپیوتر و مربی برای دو ماه به مدرسه هنرهای تجسمی میبد، برگزاری کلاس های آموزش گلیم بافی، جلسات مشاوره مذهبی و خانوادگی با همکاری حوزه علمیه و بهزیستی میبد از دیگر فعالیت های صورت گرفته در این مجموعه بوده است.

دبیر قرارگاه جواد الائمه در شهرستان میبد ابراز داشت: از دیگر فعالیت های فرهنگی ناحیه مقاومت بسیج که با همکاری قرارگاه جواد الائمه صورت می گیرد، طرح پایلوت فرهنگی اجتماعی در محله علی آباد می باشد که یکی از نقاط کمتر مورد توجه در میبد می باشد.

وی افزود: طرح پایش سلامت با همکاری اداره بهداشت و درمان میبد و درمانگاه نقیبی در این محله، برگزاری کلاس خیاطی به صورت رایگان برای بانوان علی آباد، نصب تصاویر شهدای محله، آماده سازی پیام های بهداشتی برای نصب و برنامه ریزی برای آماده سازی یادمان شهدای محله برخی از فعالیت های مورد نظر در طرح پایلوت فرهنگی می باشد.

مرتضی بهشتی با اشاره به اعلام آمادگی برخی از موسسات جهت همکاری با فرهنگی بسیج در محله علی آباد بیان داشت: از فعالین فرهنگی و خیرین نیز درخواست می کنیم که در محورهای ورزشی، تفریحی و فرهنگی برای ایجاد فضاهای مناسب در این محله به ما کمک کنند.