نوروز۹۸، نوروزی متفاوت برای میبدی ها

علیرضا نقوی با حضور در دفتر فرماندار میبد از نزدیک با وی دیدار و پیرامون موضوعات مختلف صحبت کرد.

به گزارش میبدما به نقل از روابط عمومی شهرداری میبد؛ فلاح فرماندار ضمن خیرمقدم به شهردار منتخب، از پذیرش این مسئولیت سنگین قدردانی و برای ایشان در اجرای اهداف و برنامه هایشان آرزوی موفقیت نمود و افزود: امیدوارم بتوانیم از پتانسیل و تجربه کاری شما در شهرداری اصفهان به نحو احسن برای توسعه همه جانبه شهر میبد استفاده کنیم.

در این دیدار نقوی شهردار منتخب ضمن تشکر از اعتماد شورای شهر و مسئولین شهری میبد خاطرنشان ساخت: از زمانی که بعنوان شهردار میبد انتخاب شده ام، خود را شهروند میبدی می دانم و نسبت به حل مشکلات و مسائل میبد احساس مسئولیت و تعصب می کنم.

وی اضافه نمود: باید اعتماد مردم به عملکرد شهرداری تقویت گردد و در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهم کرد.

شهردار منتخب در ادامه عنوان کرد: یکی از پاکترین راه های درآمد پایدار، توسعه صنعت گردشگری است و شهر میبد باید به مقصد اصلی گردشگران تبدیل شود.

وی تاکید کرد: میبد از فرصت ایجاد شده بعنوان شهر جهانی زیلو حداکثر استفاده را خواهد برد و معرفی جدیدی از این شهر را در عرصه جذب گردشگران داخلی و خارجی خواهیم داشت.

نقوی یکی از برنامه های خود را تعامل پویا و سازنده با مسئولین ادارات شهرستان و استان عنوان نمود و افزود: ما علاوه بر برنامه های جاری و وظایف ذاتی شهرداری، در کنار مسئولین شهری نسبت به تهیه و تدوین و اجرای سند توسعه ۱۴۰۴ میبد اقدام می کنیم.

شهردار منتخب، استفاده عدالت محور از خدمات شهرداری برای تمام شهروندان را یکی از اولویت های کاری خود اعلام نمود و گفت: دیدارهای مردمی و شنیدن مشکلات شهروندان و بررسی آنها، جزء حقوق شهروندی است و باید تمام شهروندان از خدمات شهرداری بصورت عدالت محور بهره مند شوند.

در انتها نقوی با توجه به در پیش بودن نوروز ۹۸، تاکید کرد: امسال در کنار همکارانم در شهرداری میبد تلاش می کنیم تا نوروزی متفاوت برای همشهریان و گردشگردان داخلی و خارجی داشته باشیم.