نویسنده کتاب پر فروش “دعبل و زلفا” در کارگاه تخصصی کتابخوانی جبهه فرهنگی میبد حضور یافت+ تصاویر

دوازدهمین کارگاه تخصصی کتابخوانی جبهه فرهنگی میبد با حضور نویسنده کتاب پرفروش “دعبل و زلفا” برگزار شد.

به گزارش میبدما؛ دوازدهمین کارگاه تخصصی جبهه فرهنگی با محوریت کتاب و کتابخوانی با حضور حجت الاسلام مظفر سالاری نویسنده کتاب های پر فروش “رویای نیمه شب” و “دعبل و زلفا” برگزار شد.

حجت الاسلام مظفر سالاری در این جلسه با اشاره به جریان پدید آمدن کتاب دعبل و زلفا، گفت: این کتاب واکنش های مثبت زیادی را به همراه داشت و حتی در جشن امضای تجدید چهلمین چاپ کتاب در مشهد نیز تعداد زیادی از جوانان و علاقمندان حضور داشتند.

وی با شرح کوتاهی بر زندگی دعبل خزائی شاعر شوریده اهل بیت ادامه داد: دعبل در سن ۹۲ سالگی و با زخمی که با زهر به بدن ایشان زده شده بود شهید شد و این نشان می دهد که این مدافع حریم ولایت در آن سن و سال هم خطر بزرگی برای دشمنان اهلبیت بوده است.

نویسنده رمان پر مخاطب “رویای نیمه شب” افزود: حدود ۶ ماه صرف تحقیقات برای کتاب دعبل و زلفا شد و ۶ ماه نیز نگارش آن زمان برد و بعد از بازبینی و رفع اشکالاتی که به آن وارد شد، این کتاب به بازار نشر رسید.

وی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دیدار با رهبر انقلاب و توجهی که ایشان به کتاب رویای نیمه شب داشتند، گفت: در دیدار با رهبر انقلاب در پاسخ به صحبت های نا امیدانه یکی از حاضرین در مورد مطالعه نکردن مردم، گفتم که اگر کتاب خوب نوشته شود و خوب تبلیغ و توزیع شود مردم استقبال می کنند که رهبر انقلاب نیز تایید کردند.

حجت الاسلام سالاری تصریح کرد: بسیاری از مردم اصولا کتاب خوب را نمی شناسند و در انتخاب آن به مشکل می خورند و این مشکل موجب انتخاب های اشتباه و در نتیجه زدگی از کتاب را به همراه می آورد.

در انتهای این جلسه حجت الاسلام سالاری بر کتاب دعبل و زلفا یادداشتی به یادگار نوشت.

لازم به ذکر است که کارگاه کتابخوانی جبهه فرهنگی به صورت هفتگی و با مربیگری سید جواد امامی به مطالعه و تحلیل آثار برگزیده و تقدیر شده بازار نشر می پردازد و پیش از کتاب دعبل و زلفا نیز کتابهایی مانند خاطرات سفیر، نامیرا، یادت باشد و تاریخ مستطاب آمریکا مطالعه و مورد تحلیل و بررسی قرار گرفته است.