استفاده از کارت سوخت الزامی است

مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد گفت: با توجه به تصویب الزام ارائه کارت سوخت برای دریافت سوخت همشهریان برای کارت سوخت وسیله نقلیه خود اقدام نمایند.

به گزارش میبدما؛ عبدالرضا انتظاری مدیر عامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان یزد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، با اشاره به  تصویب الزام ارائه کارت سوخت گفت: مالکان وسیله نقلیه می توانند از سه طریق مراجعه حضوری به دفاتر پلیس + ۱۰ از شنبه سوم آذرماه سال جاری و ارائه مدارک لازم، مراجعه به سامانه خدمات دولت همراه به نشانی www. mob.gov.ir از پنجم آذر ماه و دریافت و نصب اپلیکیشن خدمات دولت نسبت به ثبت نام کارت سوخت اقدام نمایند.

انتظاری افزود: مالکان خودرو‌های عمومی دولتی اعم از سواری وانت و موتورسیکلت و خودرو‌های قولنامه‌ای می توانند برای ثبت نام کارت سوخت با مراجعه به پلیس + ۱۰ نسبت به تقاضای خود اقدام کنند.

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی استان ادامه داد: آن دسته افراد که کارت سوخت فعال در سامانه هوشمند دارند نیاز به مراجعه و ثبت نام ندارند و در صورت ثبت تقاضای صورت کارت المثنی کارت اولیه آن‌ها ابطال می شود.

لازم بذکر است: خودرو‌های نو شماره دارای کارت سوخت بوده و کافی است مالکان آن‌ها برای دریافت کارت سوخت خود به دفاتر پست مراجعه کنند.