«معراجی‌ها» از مرز یک میلیارد گذشت

مدیر پخش «فیلمیران» گفت: فیلم «معراجی‌ها» ساخته ده‌نمکی با فروش ۱ میلیارد و ۳۰ هزار تومان از مرز یک میلیارد تومان گذشت. امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با  تسنیم، گفت: فیلم «معراجی‌ها» اخرین ساخته مسعود ده‌نمکی تا شب گذشته توانست مرز یک میلیارد تومان را پشت سر بگذارد و به فروش یک میلیارد […]

مدیر پخش «فیلمیران» گفت: فیلم «معراجی‌ها» ساخته ده‌نمکی با فروش ۱ میلیارد و ۳۰ هزار تومان از مرز یک میلیارد تومان گذشت.

امیر قطبی مدیر پخش فیلمیران در گفت‌وگو با  تسنیم، گفت: فیلم «معراجی‌ها» اخرین ساخته مسعود ده‌نمکی تا شب گذشته توانست مرز یک میلیارد تومان را پشت سر بگذارد و به فروش یک میلیارد و ۳۰ هزار تومان برسد.

وی افزود: این فیلم در حدود ۸۰ سینمای تهران و شهرستان کشور فروش ۵۷۰ میلیونی در تهران و ۴۶۰ میلیونی در شهرستان‌ها داشته است.

قطبی اضافه کرد: یقینا «معراجی‌ها» یکی از پرفروش‌ترین‌های سینمای ایران خواهد بود و همانند سایر فیلم‌های ده‌نمکی فروش چندمیلیاردی خواهد داشت.

معراجی‌ها» داستان جوانی است که شوق رفتن به جبهه را دارد اما با مخالفت‌های سرسختانه پدرش مواجهه می‌شود و پدر برای رفتن او به جبهه شرط‌های عجیب و غریب می‌گذارد تا اینکه محمد شبانه از خانه فرار کرده و به جبهه می‌رود و پدر برای بازگرداندن او راهی منطقه می‌شود.

مهران رجبی، سید جواد هاشمی، برزو ارجمند، پندار اکبری، نیما شاهرخ شاهی، علی صادقی، حدیثه تهرانی، حسین مهری، سمانه پاکدل و اصغر نقی‌زاده، رضا رویگری، سیدمهرداد ضیایی، امیر نوری، کاوه خداشناس، اسماعیل سلطانیان و… از جمله بازیگران این فیلم سیمایی هستند.