توزیع ۷۰۰ کیلو گوشت قربانی بین مددجویان میبدی

مدیر کمیته امداد شهرستان میبد گفت: در روز عید سعید قربان امسال ۷۷۲ کیلو گرم گوشت قربانی بین بیش از ۱۰۰۰ خانواده مددجوی میبدی توزیع شد.

به گزارش میبدما؛ حسین زین‌الدینی مدیر کمیته امداد شهرستان میبد درگفتگو با باشگاه خبرنگاران، گفت: به مناسبت عید سعید قربان ۷۷۲ کیلو گرم گوشت قربانی به ارزش ۴۲۴ میلیون ریال بین بیش از ۱۰۰۰ خانواده مددجوی میبدی توزیع شد.

زین‌الدینی افزود: این میزان گوشت قربانی با کمک خیران و در راستای ترویج فرهنگ انفاق و نیکوکاری برای کمک به نیازمندان و مددجویان تحت پوشش کمیته امداد میبد توزیع شد.

وی در خصوص نذورات جمع آوری شده در سال گذشته گفت: مردم میبد سال گذشته ۴۰۸ میلیون و ۵۹۲ هزار ریال کمک‌های خود را شامل ۴۰۴ کیلوگرم گوشت نذری به ارزش ۱۸۱ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال و سبد کالا و اطعام غذا به ارزش ۲۲۶ میلیون ۷۹۲ هزار ریال اهدا کرده که این نذورات بین ۱۲۰۰ خانوار با جمعیت یک هزار و ۵۰۸ نفر تحت پوشش این نهاد در سطح شهرستان میبد توزیع شد.

زین الدینی افزود: همه ما وظیفه داریم که در خدمت نیازمندان باشیم و امیدواریم مانند همیشه که خیرین نیکوکار میبدی همواره یار و مددکار ما بوده اند و در جهت رفع نیاز‌های محرومان و شاد کردن دل‌های نیازمندان و اقدامات خداپسندانه و نیک حرکت کرده اند، در آینده نیز در کنار ما باشند.

وی گفت : کمیته امداد شهرستان میبد ۱۵ پایگاه در سطح شهر روز عید قربان اقدام به جمع آوری نذورات مردمی کرده است.