ما مسئولین کشور در معرض امتحان بزرگی قرارگرفته‌ایم

استاندار یزد با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر در راستای اعتلای جمهوری اسلامی و همچنین سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران؛ گفت: ما مسئولین کشور در معرض امتحان بزرگی قرارگرفته‌ایم.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری فارس از یزد، محمود زمانی قمی شنبه شب در جلسه شورای سیاست‌گذاری و راهبردی چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان یزد که در سالن کوثر استانداری یزد برگزارشده بود، گفت: در حال حاضر ما خودمان را برای شرایط متفاوت با گذشته و حتی متفاوت با امروزه آماده کرده‌ایم و تمام قوای خود را برای صیانت، پاسداشت و بقای جمهوری اسلامی ایران به کار بسته‌ایم.

وی افزود: در حقیقت آمریکایی‌ها و امثال آن‌ها دچار توهم شده‌اند؛ چراکه آن‌ها انقلاب و فرزندان انقلاب را نمی‌شناسند که اگر می‌شناختد دچار این اشتباه استراتژیک و بزرگ نمی‌شدند؛ لذا زمان ضربه زدن و توطئه گذشته است.

استاندار یزد، انسجام در درون و اقتدار در بیرون را راهبرهای مقابله با تهاجمات دشمن عنوان کرد و اظهار داشت: چتر ابتدای انقلاب در شرایط کنونی نیز بایستی نگه‌داشته شود؛ چنانچه زمامدار این پرچم در آن زمان رهبری قاطع بود که تمام توطئه‌های دشمن را خنثی می‌کرد که در حال حاضر نیز این زمامداری به دستان رهبر معظم انقلاب است.

زمانی‌قمی بابیان اینکه نهضت جمهوری اسلامی ایران برای همگان از اهمیت خاصی برخوردار است، تصریح کرد: درگذشته در مقابل نهضت جمهوری اسلامی ایران هیچ‌کس خود را نظاره‌گر نبود و منتظر فرصت برای ضربه زدن به دیکتاتور و استکبار داخلی بودند که توانستند انقلاب را به سرانجام برسانند.

این مقام مسئول بیان داشت: ما زمانی مجاز هستیم که از بالا به زمین بنگریم که کسی را روی زمین بلند کرده و در غیر این صورت این مهم نادرست است؛ همچنین خوشبختانه امروزه عناصر زیر چتر بقا همان عناصر گذشته هستند که رهبر معظم انقلاب به‌عنوان فقیه مشروعیت راهبری انقلاب را بر عهده‌دارند.

وی با تأکید بر لزوم توجه هر چه بیشتر در راستای اعتلای جمهوری اسلامی و همچنین سربلندی نظام جمهوری اسلامی ایران، خاطرنشان کرد: سربلندی و اقتدار درگرو حفظ جمهوری اسلامی ایران است؛ چنانچه در حال حاضر ما به‌عنوان مسئولین کشور در معرض امتحان بزرگی قرارگرفته‌ایم.

استاندار یزد با اشاره به اهمیت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، عنوان کرد: در حال حاضر بایستی تلاش کنیم که هشتاد میلیون جمعیت زیر چتر بقا قرار گیرند و در این راستا تردیدی نیست و در حال حاضر زمانی است که همه را در این چتر بقا پذیرا باشیم.

زمانی‌قمی در پایان با تأکید بر اینکه در حال حاضر جهت‌گیری‌های ما در بزرگداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت خاصی برخوردار است، اضافه کرد: امید است چتر بقا آن‌چنان تجهیز شود که کل جامعه را فراگیرد؛ لذا در واقع خوشبختانه تسلیم شدن آمریکا در حال حاضر قطعی است و در این راستا تردیدی وجود ندارد.