وعده شورای شهر در مورد رفع مشکل مسیر میدان مادر به خط سنتو و کتابخانه مرکزی به کجا رسید؟

علیرضا آزادمنش اظهار داشت: جهت ایجاد مسیر از میدان مادر به سمت خط سنتو و منتهی به کتابخانه مرکزی میبد، سه پلاک دیگر نیاز به آزاد سازی دارد.

به گزارش میبدما؛ طبق وعده شورای شهر نسبت به رفع مشکلات آزادسازی مسیر میدان مادر به سمت کتابخانه مرکزی و همینطور رفع مشکلات محدوده پارک فلسطین که در جلسه شورای شهر با اصحاب رسانه در اسفندماه ۱۳۹۶ داده شد، خبرنگار ما این موضوع را در گفتگو با علیرضا آزادمنش پیگیری کرد.

این عضو شورای شهر میبد با اشاره به آزاد سازی های صورت گرفته در این مسیر، گفت: مسیر میدان مادر تا خط سنتو ۳ پلاک آزاد نشده دیگر نیز دارد، که دو مورد برای مالکین و یک مورد نیز زمین وقف باغ دولت آباد یزد می باشد.

وی با اشاره به زمین وقف باغ دولت آباد افزود: در مورد این زمین قرار بر این شد که بنا به درخواست واقفین، زمین تبدیل به احسن شده و مبلغ آن جهت خرید زمین در یزد فراهم شود که البته باید با اداره اوقاف در این زمینه مذاکراتی صورت بگیرد.

آزادمنش ادامه داد: در مورد یکی از پلاک ها نیز با مالک آن توافقاتی صورت گرفته و منتظر رای کمیسیون ماده ۵ برای اتمام این موضوع هستیم و در مورد پلاک دیگر نیز به علت کمبود بودجه شهرداری و درخواست مالک برای زمین معوض، هنوز به نتیجه نرسیده است.

علیرضا آزادمنش گفت: در صورت رفع مشکلات مربوط به این سه پلاک، و راه اندازی مسیر میدان مادر تا کتابخانه مرکزی؛ مشکلات مربوط به پارک فلسطین و ساختمان داخل آن نیز حل شده و می توانیم عملیات تغییرات هندسی و رفع مشکلات ترافیکی مرکز شهر را شروع کنیم.