رقابت۶۵مددجوی یزدی در مسابقات قرآن+ اسامی برترین‌ها

معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد از برگزاری مرحله استانی مسابقات قرآن کریم ویژه مددجویان تحت حمایت و معرفی نفرات برتر در این مسابقات خبر داد.

به گزارش میبدما به نقل از کمیته امداد، حجت‌الاسلام علی‌محمد اسلامی منش، معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد بابیان اهمیت توسعه و ترویج فعالیت‌های قرآنی در بین جامعه هدف تحت حمایت به‌عنوان مهم‌ترین رویکرد فرهنگی کمیته امداد اظهار کرد: ارتقای دانش قرآنی و اعتلای ایمان، اخلاق، بصیرت و گسترش و ترویج فرهنگ قرآنی مددجویان تحت حمایت ازجمله اهداف برگزاری مسابقات قرآن کریم و گسترش شورونشاط انقلابی دانش آموزان و شناسایی استعدادهای برتر از اهداف برگزاری جشنواره سرود بود.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد با اشاره به حضور ۱۷۰ مددجوی تحت حمایت در این دوره از مسابقات بیان کرد: ۶۵ مددجوی تحت حمایت کمیته امداد استان یزد در مسابقات مرحله استانی قرآن کریم یادواره شهدای مدافع حرم و ۱۰۵ دانش‌آموز در جشنواره مرحله استانی سرود با عنوان فریاد مستضعفین شرکت کردند.
وی افزود: مسابقات قرآنی در رشته‌های حفظ، قرائت تحقیق و ترتیل در دو بخش خواهران و برادران برای مددجویان گروه سنی ۱۲ تا ۱۸ سال و بالای ۱۸ سال برگزار شد.
اسلامی منش در خصوص نفرات برگزیده این دوره از مسابقات گفت: مریم کمالی از ابرکوه در بخش قرائت تحقیق و زهرا غلامی از بهاباد در بخش قرائت ترتیل حائز رتبه‌های برتر شدند، فاطمه زارع شاهی از میبد، زهرا خیراندیش از یزد، لیلا فلاح زاده از ابرکوه و فاطمه حسنیان از بهاباد نیز موفق به کسب رتبه برتر در رشته حفظ قرآن کریم شدند.
وی ادامه داد: ابوالفضل طالعی از بافق در رشته ترتیل و محمدمهدی زارع در رشته اذان موفق به کسب رتبه برتر شدند و به مرحله کشوری که در شهریورماه سال ۹۷ در استان فارس برگزار می‌شود راه یافتند.
معاون فرهنگی کمیته امداد استان یزد گفت: رقابت‌های سرود دانش‌آموزی نیز در بخش خواهران و برادران با حضور هشت گروه برگزار شد و در پایان گروه سرود برادران منطقه دو یزد و گروه سرود خواهران از شهرستان ابرکوه موفق به کسب رتبه برتر شدند.