کاهش چشمگیر جرائم خشن در استان‌یزد در سال ۹۶

فرمانده انتظامی استان یزد با بیان اینکه امنیت و آرامش نوروزی در سطح استان یزد مطلوب بود گفت: میزان جرائم خشن در سطح استان یزد در سال ۹۶ کاهش چشمگیری پیدا کرد.

به گزارش میبدما به نقل از خبرگزاری تسنیم از یزد، ایرج کاکاوند امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان یزد سال ۹۷ که در سالن کوثر برگزار شد با تبریک سال جدید و تشکر از همه مدیران استان‌ که با نیروی انتظامی همکاری داشتند اظهار داشت: خوشبختانه سال ۹۶ سال خوبی در حوزه امنیت استان یزد بود.

فرمانده انتظامی استان یزد تصریح کرد: علی رغم ناآرامی‌هایی که در سطح کشور و استان یزد بود خوشبختانه با وجود مشکلات در سطح استان با همراهی و مدیریت خوب، سال خوبی در حوزه امنیت سپری کردیم.

وی با بیان اینکه در حوزه کنترل جرائم با رصدی که داشتیم در طول چهار سال اخیر، جرائم خشن در سطح استان کاهش چشمگیری داشته است گفت: این کاهش جرائم خشن در سطح استان نتیجه زحمات همه دستگاه‌ها در زمینه تأمین امنیت در استان و همراهی و مشارکت مردم صورت گرفته است.

کاکاوند عنوان کرد: با اقدامات و فعالیت‌های بسیار خوبی که در گذشته انجام گرفته، زمینه مناسب برای سرمایه گذاری و احساس امنیت مردم بوجود آمده که این مسئله کار دستگاه‌های امنیتی را دشوارتر کرده است اما با کوچکترین ناامنی این احساس خدشه دار می‌شود و همه دستگاه‌ها باید تلاش کنند که امنیت خوبی در سطح کشور و استان داشته باشیم.

فرمانده انتظامی استان یزد خاطرنشان کرد: در سال گذشته یکی از دغدغه‌های اصلی دستگاه‌های امنیتی استان بررسی و پیگیری مسائل امنیتی استان بود و اگر عملکرد مناسب این دستگاه‌ها نبود، با مشکل و بحران اساسی در استان روبه رو می‌شدیم.

وی افزود: در سال ۹۷ تمام دستگاه با عملکرد خود باید تلاش کنند اجازه ندهیم که همچون مواردی در سطح جامعه و شهر یزد شکل گیرد تا بتوانیم سایر مأموریت‌ها و مطالبات مردم را به خوبی دنبال کنیم.

کاکاوند با بیان اینکه نیروی انتظامی در جهت ایجاد امنیت پایدار در سطح استان یزد فعالیت‌های بسیاری را انجام داده است اظهار داشت: مبارزه با قاچاق کالا یکی از این فعالیت‌ها بود که کشفیات زیادی نیز در این زمینه داشتیم و چون استان یزد در مسیر عبور کالای قاچاق قرار گرفته با همراهی همه دستگاه‌ها باید ضرباتی را به قاچاقیان بزنیم تا بتوانیم این مسئله را محدود و ریشه کن کنیم.

فرمانده انتظامی استان یزد به امنیت و آرامش نوروزی امسال در سطح استان یزد اشاره کرد و گفت: در نوروز امسال نوروزی با آرامش کامل داشتیم و امنیت پایدار بود و کمترین مشکل و معضل را در شهرها و محورها در این هفته‌ها داشتیم.

وی در پایان افزود: در ایام نوروز امسال کمترین مزاحمت و آزار برای گردشگران و مسافران داشتیم و گزارشی به دست نیروی انتظامی نرسیده و ان‌شاءالله در سال ۹۷ با همکاری همه دستگاه‌ها بحث امنیت پایدار را در استان یزد اجرا می‌کنیم.