برخورد قاطعانه پلیس و تشکیل پرونده قضایی برای مخلان آسایش مردم در چهارشنبه آخر سال/ وسایل نقلیه توقیف شده در این مراسم ها تا بعد از تعطیلات نوروز ترخیص نمی شوند

سرهنگ سید محمد موسوی گفت: برخورد قانونی پلیس با مخلان اسایش مردم در چهارشنبه آخر سال قاطعانه خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان میبد در گفتگو با خبرنگار میبدما، برخورد با مخلان آسایش مردم را از وظایف قانونی پلیس دانست و اظهار داشت: پلیس با هر کس بخواهد به بهانه شادی، با جنجال و ایجاد سر و صدای بمب های دست ساز و ترقه، آرامش مردم را سلب کند، برخورد بدون اغماض و قاطعانه خواهد کرد.

وی تصریح کرد: شهروندان شریف و عزیز میبدی نیز، مخصوصا در این شب، بر رفتار اجتماعی فرزندانشان کنترل بیشتری داشته باشند تا خدای ناکرده در نزدیک عید نوروز، سلامت، آرامش، امنیت روحی و روانی مردم دستخوش شادی کاذب چهارشنبه سوری نشود.

سرهنگ موسوی با بیان این موضوع که با واحدهای امدادی جهت حفظ سلامت شهروندان هماهنگی لازم به عمل آمده، ادامه داد: در هماهنگی صورت گرفته با مراجع قضایی نیز قرار بر این شد که وسایل نقلیه توقیف شده در این مراسم های خطرساز، تا بعد از تعطیلات نوروز ترخیص نشود و برای افرد دستگیر شده نیز، پرونده قضایی تشکیل شود.

سرهنگ سید محمد موسوی در انتها با تبریک پیشاپیش عید نوروز و آرزوی سلامتی برای همشهریان عزیز میبدی، گفت: امنیت و آرامش مردم، هدف پلیس است و برخورد قاطعانه و بدون اغماض با مخلان آرامش نیز در این راستا صورت می گیرد.