اجرای طرح آرامش بهاری در بقاع متبرکه شهرستان میبد/ پرداخت یکصد‌میلیون ریال هزینه پوشاک به ایتام

خلیل دلاوری گفت: طی چند روز گذشته مبلغ یک‌صد میلیون ریال از محل عواید موقوفات عام این شهرستان جهت تأمین لباس ایتام بی‌بضاعت و محرومین پرداخت شده است.

به گزارش میبدما؛ رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد در گفت‌وگـو با نارین اظهار داشت: در آستانه سالروز ولادت باسعادت حضرت فاطمه زهرا(س) به میزان یک‌صد میلیون ریال از محل عواید موقوفات عام این شهرستان به ایتام بی‌بضاعت و محروم کمک شده است.

وی افزود: این اقدام در راستای عمل به نیات واقفین خیراندیش و به منظور تأمین پوشاک ایتام و محرومان از محل موقوفات صورت گرفته است.

دلاوری با بیان این‌که اداره اوقاف در کنار سایر نهادهای حمایتی در امور خیریه و کمک رسانی به محرومان انجام وظیفه می‌نماید، بیان داشت: مبلغ هشتاد میلیون ریال نیز از محل موقوفات عام به کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان میبد تحویل گردیده تا به نیازمندان پرداخت شود.

وی ضمن تجلیل از واقفان خیراندیش خاطرنشان کرد: این اداره در راستای عمل به فریضه وقف و مشارکت در امور خیر تمام توان خود را به کار گرفته و از هیچ کوششی فروگذار نمی‌کند.

رییس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان میبد در پایان به طرح آرامش بهاری اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، در آستانه سال نو در پنج امامزاده و بقعه متبرکه شهرستان میبد با اجرای طرح آرامش بهاری و برپایی خیمه‌های معرفت پذیرای مردم و مسافران نوروزی خواهیم بود.