فرماندار میبد، حمایت از سرمایه‌گذاران را خواستار شد

فرماندار میبد در جریان بازدید از دو واحد صنعتی این شهرستان، مسائل و مشکلات این واحدها را تشریح و حمایت مسئولان استان از سرمایه گذاران بخش صنعتی را خواستار شد .

به گزارش میبدما به نقل از  ایرنا حسین فلاح روز سه شنبه در جریان این بازدید که معاون هماهنگی اموراقتصادی و توسعه منابع استانداری یزد و مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری حضور داشت
با بیان اینکه صنعت داروسازی یکی از صنایع پاک و استراتژیک جامعه امروز است گفت: صاحبان سرمایه درشهرستان میبد به هوشیاری به سمت صنایع پاک وسبز گام برداشته اند .
فلاح افزود: امروز درشهرستان میبد چندین واحد داروسازی با پیشرفته ترین دستگاهها در حال احداث است که درصورت راه اندازی،علاوه بر کمک به فرایندتولید انواع دارو و خودکفایی درکشور ،زمینه اشتغال صدها نفر نیروی انسانی متخصص را هم فراهم خواهد آورد.
وی همچنین بااشاره به واحد تولیدی انواع لامپ های ال ای دی و کم مصرف هم گفت:این واحد یکی از واحدهای فعال درحوزه الکترونیک و تولید لامپ های کم مصرف است که بیش از ۶۰ نفر را مشغول به کار کرده است.
فرماندار میبد تصریح کرد: هم واحد داروسازی و هم واحدتولیدلامپ از مشکل سرمایه درگردش و نقدینگی و وام های معوق رنج می برند که اگر حمایت نشوند با مشکل بزرگتری مواجه خواهند شد .
درشهرستان میبد ۳۵۰ واحد صنعتی کوچک و بزرگ وجود دارد که ۱۱هزار کارگر در آن مشغول به کارند، همچنین ۳۰ واحد تولید کاشی و سرامیک با اشتغال ۶ هزار نفر در این منطفه، فعال است.